28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ماینرهای بیت کوین در حال افزایش نرخ هش و ذخایر خود هستند

ماه گذشته، ماینرهای عمومی بیت کوین، نرخ هش و دارایی بیت کوین خود را افزایش دادند.

اگرچه تمرکز ما تا حد زیادی بر روی وضعیت کلان فعلی بوده است، ماینرهای بیت‌کوین مانند حالت عادی به کار خود ادامه می‌دهند و هر 10 دقیقه بلاک تولید می‌کنند. در فوریه 2022، ماینرهای برتر عمومی نرخ هش و ذخایر بیت‌کوین خود را افزایش دادند، اما بیت‌کوین کمتری در مقایسه با ژانویه تولید کردند.

تقریباً همه ماینرهایی که داده‌های عمومی در دسترس داشتند، نرخ هش خود را در ماه گذشته افزایش دادند. نرخ هش کل به 28.41 EH/s رسیده است. اگر اعداد گزارش قبلی را برای بیت دیجیتال در نظر بگیریم، نرخ هش  11 ماینر برتر بیت کوین به 31.01 EH/s رسیده است.

ماینرهای عمومی

نرخ هش ماینرهای عمومی برتر بیت کوین

ماینرهای برتر بیت کوین که به صورت عمومی فهرست شده‌اند، نرخ هش خود را در فوریه 2022 افزایش دادند

Core Scientific هنوز هم با بیش از 26 درصد در 8.2 EH/s، سهم اصلی هش ریت را تشکیل می‌دهد. این رقم فقط شامل نرخ هش خود ماینینگ آنها می‌شود و 7.7 EH/s نرخ هش شرکت را در ظرفیت نرخ هش میزبان که به عنوان خدمات به سایر ماینرها ارائه می‌شود را محاسبه نمی‌کند. در سراسر خود ماینینگ و نرخ هش میزبانی خود، آنها قصد دارند تا پایان سال به 40 تا 42 EH/s برسند. مایک لویت، مدیر عامل شرکت، گفت:

«ما معتقدیم که موقعیت خوبی برای دستیابی به 40 تا 42 EH/s داریم. از کل هش ریت تا پایان سال 2022، تقریباً به طور مساوی بین بخش‌های خود ماینینگ و میزبانی ما توزیع شده‌است. تقاضا برای ظرفیت میزبانی ما همچنان قوی است و همچنان از عرضه موجود ما فراتر می‌رود. تیم ساخت و ساز و نیرو ما در حال دستیابی به 1.2 تا 1.3 گیگاوات زیرساخت عملیاتی تا پایان سال است تا به گسترش ظرفیت میزبانی و ماینینگ خود ادامه دهد».

Core Scientific اعلام کرد که نرخ هش آنها در سال جاری 164 درصد دیگر رشد خواهد کرد.

ماینرهای بیت کوین

نرخ هش برترین ماینرهای بیت کوین که در فهرست عمومی قرار دارند در مقایسه با ذخایر بیت کوین تقریباً 10 درصد در ماه فوریه افزایش یافت و به 39429 بیت کوین رسید. Marathon همچنان بیشترین بیت کوین را در خزانه خود در بین ماینرهای برتر نگهداری می‌کند. دو ماینر Marathon و Core Scientific در مجموع  16291 بیت کوین (تقریبا معادل 635 میلیون دلار) دارند که تقریباً 41 درصد از کل دارایی‌های بیت کوین ماینر عمومی را تشکیل می‌دهد.

منبع: nasdaq

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *