30 اردیبهشت, 1403 | May, 19, 2024
آلتکوین اخبار منتخب سردبیر

پی پال برای کاربران منتخب مرکز رمزارزها را , راه اندازی می کند .

مرکز ارزهای رمزنگاری شده , کلیدی برای پی پال است تا خود را به عنوان یک پلتفرم فراگیر ارزهای دیجیتال بازآفرینی کند. این سرویس امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در کنار سایر قابلیت‌ها فراهم می‌کند.

 

غول پرداخت PayPal که اخیراً استیبل کوین PayPal USD (PYUSD) با پشتوانه دلار را راه اندازی کرده است، شرایط و ضوابط خود را برای معرفی Cryptocurrency Hub به روز کرد – قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد بیت کوین را نگه دارند و با آن تعامل داشته باشند.

 

آخرین شرایط و ضوابط PayPal پیش نیازهای کاربران رمزارز را که علاقه مند به استفاده از پلتفرم برای ارزهای دیجیتال هستند، شرح می دهد. به گفته این شرکت، سرویس Cryptocurrency Hub امکان خرید و فروش کریپتو را فراهم می کند. علاوه بر این، پرداخت برای خرید از طریق PayPal با استفاده از پول ذخیره شده پس از فروش ارزهای دیجیتال را تسهیل می کند.

 

 

 

مرکز کریپتوکارنسی ها نیز برای تبدیل بین PYUSD و سایر دارایی های رمزنگاری بسیار مهم خواهد بود. پی پال در ادامه توضیح داد:

هر موجودی در مرکز ارزهای رمزنگاری شده نشان دهنده مالکیت شما بر مقدار هر دارایی رمزنگاری نشان داده شده است. شما خود دارایی‌های رمزنگاری دیجیتال را در موجودی دارایی‌های رمزنگاری خود نگه ندارید.»

 

با این حال، همه کاربران PayPal نمی‌توانند این ویژگی جدید را کشف کنند، زیرا شرکت تصمیم می‌گیرد دسترسی به آن را از فردی به فرد دیگر انجام دهد. برای شروع، برای واجد شرایط بودن برای مرکز ارزهای دیجیتال، یک کاربر پی پال باید «یک حساب شخصی پی پال و یک حساب موجودی در وضعیت خوبی داشته باشد». علاوه بر این، پی پال همچنین اطلاعات شناسایی مورد نیاز را که شامل نام، آدرس فیزیکی، تاریخ تولد و شماره شناسایی مالیات دهندگان ارائه شده توسط کاربران است، تأیید می کند:

 

«شما فقط با دسترسی به آن از طریق حساب شخصی پی پال خود می توانید از هاب ارزهای رمزنگاری شده به عنوان بخشی از حساب موجودی خود استفاده کنید. اگر ساکن هاوایی هستید، در حال حاضر به شما اجازه ایجاد یک مرکز ارزهای دیجیتال را نمی دهیم.

 

پس از عرضه این ویژگی، مرکز ارزهای رمزنگاری شده مستقیماً به حساب PayPal کاربر مرتبط می شود و می توان با استفاده از اعتبار موجود به آن دسترسی داشت.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *