28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

یک سیگنال هشدار بیت کوین از افزایش علاقه به شیبا اینو منتشر می شود.

سود باز یا مبلغ دلار قفل شده در قراردادهای فیوچر باز SHIB برای اولین بار از فوریه به بالای 100 میلیون دلار رسیده است.

 

سرمایه گذاران دوباره به نشانه احتیاط برای معامله گران بیت کوین (BTC) به ارز رمزنگاری متمرکز شیبا اینو (SHIB) پول می ریزند. به گفته منبع داده Coinglass، علاقه باز به معاملات فیوچر SHIB بایننس در این ماه بیش از دو برابر شده و به 101.65 میلیون دلار رسیده است که بالاترین میزان از 5 فوریه بوده است. قراردادهای فیوچر SHIB در هر قرارداد 1000 SHIB با اهرم تا 25 برابر اندازه می شود.

 

ارزش بازار SHIB تقریباً 32 درصد افزایش یافته و به 6.58 میلیارد دلار رسیده است، در حالی که خوش‌بینی است که راه‌اندازی قریب‌الوقوع لایه 2 به این ارز دیجیتال کمک می‌کند تا برچسب میم کوین خود را حذف کند.

 

افزایش بهره باز در کنار افزایش سرمایه بازار نشان دهنده هجوم پول جدید در بازار SHIB است. این سناریو از لحاظ تاریخی نشان دهنده ضعف بیت کوین، ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار است.

 

سود باز SHIB از زمان تأسیس حداقل هفت بار به بالای 100 میلیون دلار رسیده است. شش جهش قبلی بالاترین قیمت محلی بیت کوین را نشان می داد. این الگو با بازارهای سنتی سازگار است که در آن سودهای بزرگ در سهام میم نسبت به بازی های تدافعی به عنوان یک شاخص مخالف برای بازار گسترده تر دیده می شود. داده‌های CoinDesk نشان می‌دهد که بیت‌کوین، ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار، در این ماه نزدیک به 30000 دلار معامله شده است.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *