27 اردیبهشت, 1403 | May, 16, 2024
اخبار منتخب سردبیر

درس‌های کریپتویی برای دانش‌آموزان

دانش‌آموزان کره جنوبی در یکی از بزرگ‌ترین استان‌های کشور از بهار امسال پس از اعلام تمایل مقامات آموزش محلی برای گنجاندن آموزش‌های مالی «در دنیای واقعی» در برنامه درسی خود، در مورد رمزارز بیشتر یاد خواهند گرفت.

سال تحصیلی جدید در کره جنوبی در بهار آغاز می‌شود. قبل از ترم جدید، دفتر آموزش Gyeongbuk مطالب آموزشی جدیدی را بین مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در منطقه توزیع کرد. این مطالب عمدتاً بر واقعیت های اقتصادی مدرن تمرکز دارد.

Newsis گزارش داد، علاوه بر آموزش «دارایی‌های کریپتو و دارایی‌های دیجیتال» به کودکان، معلمان نیز آموزش می‌بینند تا مفاهیمی مانند فیشینگ صوتی و مسائل مربوط به حریم خصوصی دیجیتال را به دانش‌آموزان توضیح دهند. دروس مربوط به این موضوعات به عنوان یک واحد اختیاری (انتخابی) در کلاس اول راهنمایی به برنامه‌های درسی مطالعات اجتماعی اضافه می‌شود. اما به نظر می‌رسد این واحدهای درسی برای دانش آموزان کلاس سوم راهنمایی و کلاس اول دبیرستان اجباری باشد.

Newsis به نقل از بائه سونگ هو، رئیس آموزش متوسطه، گفت:

 

ما آموزش‌های اقتصادی ارائه خواهیم داد که به دانش آموزان کمک می‌کند تا یک مفهوم منطقی از اقتصاد ایجاد کنند و با انعطاف‌پذیری به موقعیت‌های در حال تغییر پاسخ دهند.

 

این اولین کار سیستم آموزشی کره جنوبی با در رابطه با کریپتو نیست. در سال 2020، Cryptonews.com گزارش داد که یک نوع «رمزارز» (فهرست نشده) قرار است ارز اصلی یک پلتفرم آموزشی دولتی باشد. در این پلتفرم قرار است به دانش‌آموزان مفاهیمی مانند «تامین مالی جمعی» را آموزش دهد.
موضوعات مرتبط با رمزارز و بلاک‌چین نیز بیش از هر زمان دیگری در دانشگاه‌های کره جنوبی رایج شده است. دانشگاه فناوری اطلاعات چنگدو، دوره کارشناسی مهندسی بلاک‌چین برگزار می‌کند که اولین گروه از دانشجویان در سال 2024 فارغ‌التحصیل می‌شوند.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *