28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار منتخب سردبیر

مدیر عامل Uber: در نهایت Uber کریپتو را به‌عنوان پرداخت می‌پذیرد

شرکت Uber Technologies روزی با پذیرش بیت‌کوین به‌عنوان یک گزینه پرداخت در برنامه خود به شرکت هایی مانند مایکروسافت خواهد پیوست.

دارا خسروشاهی، مدیرعامل ایرانی‌آمریکایی این شرکت در مصاحبه با bloomberg گفت که Uber «در مقطعی» در آینده ارزهای دیجیتال را خواهد پذیرفت.

خسروشاهی هزینه مبادلات را که می تواند کارمزد تراکنش‌های بالایی را به همراه داشته باشد و تأثیر زیست محیطی استخراج دیجیتال بر شبکه انرژی را از دلایل عدم استفاده Uber از این فناوری ذکر کرد.

خسروشاهی گفت:

«ما همیشه راجع به این موضوع در حال گفتگو هستیم. از آنجایی که مکانیسم مبادله با ارز دیجیتال ارزان‌تر می‌شود و همچنین با محیط‌ زیست هم سازگارتر می‌شود،خواهید دید که در آینده ما به ارزهای دیجیتال تمایل بیشتری نشان خواهیم داد.»

شرکت اوبر تکنولوژی (Uber Technologies Inc) یک شرکت ارائه دهنده خدمات سفری آنلاین می باشد. این شرکت در سال  2009 میلادی توسط تراویس کالانیک (Travis Kalanick) و گرت کمپ (Garrett Camp) بنیانگذاری شد. در مرکزی این شرکت در شهر سانفرانسیسکو ایالت متحده آمریکا قرار دارد.  در سال 2013 USA Today این برند را به عنوان برند سال تکنولوژی معرفی کرد.

Uber در واقع توسط یک نرم افزار تحت موبایل فعالیت می کند. در این اپلیکیشن مسافر به نزدیکترین ماشین مرتبط می‌شود. این اپلیکیشن موقعیت مسافر و مقصد او را برای راننده ارسال کرده و سپس راننده به محل مسافر رفته و او را به مقصد می رساند.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *