28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار

معافیت ماینرهای کریپتو از قوانین گزارش‌دهی IRS ایالات متحده 

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده تأیید کرد که ماینرهای کریپتو و اپراتورهای کیف پول از قوانین گزارش‌دهی IRS (خدمات درآمد داخلی) مستثنی هستند.  این وزارتخانه تصمیم دارد  مقررات مناسبی را برای فعالان صنعت کریپتو تهیه کند.

صنعت کریپتوکارنسی در ایالات متحده در آستانه کسب یک پیروزی قانونی بزرگ است. وزارت خزانه‌داری ایالات متحده قصد دارد ماینرهای کریپتو و سایر احزاب فرعی مربط به آن را از قوانین گزارش مالیاتی معاف کند.

سناتور راب پورتمن با اعلام این خبر در توییتر گفت:

«از وزارت خزانه‌داری قدردانی می کنیم که ماینرها، سهامداران و کسانی که سخت افزار و نرم افزار برای کیف پول می فروشند مشمول تعهدات گزارش مالیاتی نیستند. این الزام فقط برای کارگزاران اعمال می‌شود.»

جاناتان دیویدسون، دستیار وزیر خزانه‌داری در امور قانونگذاری، گفت:

«موضع این وزارتخانه این است که احزاب فرعی که نمی‌توانند به اطلاعات مفید برای IRS دسترسی پیدا کنند، تحت شرایط گزارش‌دهی برای کارگزاران قرار نخواهند گرفت.»

دیویدسون همچنین تأکید کرد که اعتبارسنجی‌های کریپتو احتمالاً نمی‌دانند که آیا تراکنش بخشی از یک فروش است یا خیر، در حالیکه نهادهای درگیر در ارائه خدمات مرتبط با کیف پول‌های کریپتو سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری، فعالیت‌های واسطه‌ای و کارگزار را انجام نمی‌دهند.

تعربف کارگزار در قانون کریپتو ایالت متحده

وزارت خزانه‌داری همچنین میزان دیگری را در بازار دارایی های دیجیتال، مانند صرافی‌های متمرکز و آنهایی که اغلب به عنوان صرافی‌های غیرمتمرکز و مبادلات همتا به همتا توصیف می‌شوند، باید به عنوان کارگزار در نظر گرفت.

بلومبرگ گزارش داد که وزارت خزانه‌داری در حال برنامه‌ریزی برای صدور مقررات پیشنهادی برای درج موضع خود در مورد تعریف کارگزار است.

همانطور که قبلاً گزارش شد، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، لایحه زیرساختی 1 تریلیون دلاری را در اواسط نوامبر 2021 امضا کرد. وی از فعالان بازار کریپتو خواست تمام تراکنش‌های دارایی دیجیتال به ارزش بیش از 10000 دلار را به IRS گزارش دهند.

چندین سناتور، از جمله پت تومی، ران وایدن و سینتیا لومیس، متعاقباً از خزانه‌داری خواستند تا در ماه دسامبر تعریف کارگزار را در قانون زیرساخت روشن کند و برنامه‌ای را برای ارائه قوانین مرتبط ارائه دهد. گروهی از دموکرات های مجلس نمایندگان نیز از طرح مشابهی حمایت کردند.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *