1 اردیبهشت, 1403 | April, 19, 2024
اخبار

بانک آمریکا: سولانا می‌تواند ویزای دارایی دیجیتال جهان شود

بانک آمریکا در یادداشتی تحقیقاتی پس از میزبانی یکی از اعضای بنیاد سولانا لیلی لیو، به مشتریان گفت:

بلاک چین سولانا می‌تواند بخاطر تمرکز بر مقیاس‌پذیری، هزینه‌های تراکنش پایین و سهولت استفاده به «ویزای اکوسیستم دارایی دیجیتال» تبدیل شود.

آلکش شاه تحلیلگر در یادداشتی که روز سه شنبه منتشر کرد نوشت:

سولانا از زمان راه‌اندازی در سال 2020 پذیرش قدرتمندی را تجربه کرد. این ارز دیجیتال بیش از 50 میلیارد تراکنش را تسویه کرد. این در حالیست که Visa، غول پرداخت جهانی، 164.7 میلیارد تراکنش را تا اواخر سپتامبر سال گذشته پردازش کرد. سولانا ارزش کل بیش از 11 میلیارد دلار را قفل کرد که برای ضرب بیش از 5.7 میلیون توکن غیرقابل تعویض (NFT) استفاده شد.

شاه گفت:

« سولانا مقیاس‌پذیری را در اولویت قرار می‌دهد اما یک بلاک چین نسبتاً غیرمتمرکز و ایمن با مبادلاتی است که با چندین مشکل عملکرد شبکه از ابتدا مواجه بوده است. اتریوم تمرکززدایی و امنیت را در اولویت قرار می‌دهد، اما به قیمت مقیاس‌پذیری، که به دوره‌هایی از تراکم شبکه و کارمزد تراکنش‌ها منجر می‌شود که گهگاه این کارمزد یشتر از ارزش تراکنشی است که انجام می‌شود.»

بانک آمریکا گفت که سولانا برای مواردی مانند پرداخت‌های خرد و گیمینگ بهینه شده است. سولانا و سایر بلاک چین‌ها می‌توانند در طول زمان سهم بازار را از اتریوم بگیرند. آن‌ها می‌توانند از طریق پذیرش کاربر و علاقه توسعه‌دهندگان، خود را متمایز نشان دهند.

 

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *