6 مرداد, 1403 | July, 27, 2024
آلتکوین اخبار تکنیکال فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

نهنگ های دوج کوین 100 میلیون دلار برای DOGE خرج می کنند.

این افزایش نشان‌دهنده افزایش تقاضا بود و نشان می‌دهد که DOGE می‌تواند تجمع دیگری را آغاز کند. 90 روز MCA و گردش روزانه نشان داد که فشار فروش کاهش یافته است.

 

نهنگ‌های Dogecoin [DOGE]، به‌ویژه آن‌هایی که ۱۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد سکه دارند، از ۲۸ مه در حال انباشته شدن هستند. بر اساس داده‌های به‌دست‌آمده از Santiment، ارزش کل خرید بیش از 100 میلیون دلار بود. در نتیجه، عرضه در اختیار این گروه از 20.69 درصد به 21.40 درصد افزایش یافت. این در تعادل آدرس ها منعکس شد. افزایش فعالیت خرید می تواند برای قیمت DOGE خوب باشد.

 

DOGE آماده است: برای چه؟

این به این دلیل است که نشان دهنده افزایش تقاضا برای سکه است و افزایش قیمت می تواند به دنبال آن باشد. در زمان انتشار، قیمت Dogecoin 0.15 دلار بود، که نشان می‌دهد قیمت در هفت روز گذشته به سمت پایین حرکت کرده است. با این حال، افزایش انباشت نهنگ می تواند شرایط را برای DOGE تغییر دهد. در صورت تداوم، ارز رمزپایه ممکن است شکست بخورد و افزایش بیش از 0.20 دلار مانند ماه مارس ممکن است بعدی باشد.

 

Dogecoin whales accumulate coins worth over $100 million

اما Dogecoin برای تأیید این پیش‌بینی صعودی به معیارهای دیگری نیاز دارد. اگر معیارها همسو شوند، قیمت می تواند به سمتی که قبلا ذکر شد حرکت کند. با این حال، انجام نشدن آن می‌تواند باعث سقوط DOGE تا 0.12 دلار شود.

وقتی میانگین سن سکه افزایش می یابد به این معنی است که سکه های قدیمی در حال حرکت کیف پول هستند. در بیشتر موارد، این نشان دهنده توزیع است در حالی که منجر به کاهش قیمت می شود.

 

سکه های قدیمی به پایه بازگشته اند:

از نمودار زیر، 90 MCA  روزه از هفته اول آوریل تا 29 مه افزایش یافته است. به این ترتیب، می توان نتیجه گرفت که این فروش ها توسط دارندگان بلندمدت باعث شد DOGE بین 0.13 تا 0.16 دلار در ماه گذشته گیر کند. اما در سه روز گذشته، متریک کاهش یافته است. در زمان انتشار، این قرائت 49.08 بود، که نشان می دهد که دارندگان بیشتری ترجیح می دهند سکه را در اختیار خود نگه دارند تا در مبادلات.

اگر این روند برای چند هفته آینده ادامه پیدا کند، DOGE می تواند حرکت سهمویی ایجاد کند که می تواند به نفع گاو نر باشد. علاوه بر این، داده‌های روی زنجیره نشان داد که تعداد Dogecoin در حال گردش در بازار کاهش یافته است.

 

Dogecoin shows decreased selling pressure

 

تا لحظه تنظیم این خبر، تیراژ یک روزه 357.04 میلیون سکه بود که نشان دهنده تعداد کمتری از سکه های انجام شده در معاملات است. برای قیمت، این کاهش نیز می تواند یک پیشرفت خوب باشد. این به این دلیل است که تیراژ پایین می تواند فشار فروش پایین را نشان دهد.

در حالی که فشار پایین فروش به طور خودکار به شکست تبدیل نمی شود، سیگنال های نشان داده شده توسط سایر معیارها نشان می دهد که یک رالی ممکن است نزدیک باشد. علاوه بر این، طبق گزارش IntoTheBlock، دارندگان Dogecoin در زمان انتشار 83 درصد سود داشتند.

با این حال، زمانی که DOGE حرکت کند خود را در نمودارها شروع کند، این درصد می تواند افزایش یابد. اگر یا زمانی که این اتفاق بیفتد، نسبت دارندگان پول ممکن است به 90 درصد برسد.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *