28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار منتخب سردبیر

آکادمی دیجیتال عربستان با انجمن BSV برای ایجاد آکادمی جدید بلاکچین همکاری می‌کند

آکادمی دیجیتال عربستان سعودی (SDA) با انجمن بیت کوین ساتوشی ویژن (BSV) برای ایجاد یک آکادمی جدید بلاکچین در این کشور همکاری می‌کند.

SDA که اولین آکادمی بلاکچین در کل خاورمیانه است جزئیات بیشتری را در مورد برنامه های آکادمی با ارائه منابع یادگیری و توسعه بلاکچین برای مخاطبان مختلف از جمله توسعه دهندگان، دانشجویان، کارآفرینان نوپا، مدیران کسب و کار و نمایندگان سازمان‌های دولتی فاش کرد.

آکادمی دیجیتال عربستان یک ابتکار با حمایت دولت است که تمرکز زیادی بر توسعه سرمایه انسانی مرتبط با فناوری و ارتباطات برای مشتریان دارد. آکادمی بلاکچین عربستان بر روی بلاکچین BSV و قابلیت های آن به عنوان یک شبکه بلاکچین در سطح شرکتی متمرکز خواهد بود. این آکادمی می‌تواند میزبان تعدادی از برنامه‌ها و تسهیل تراکنش‌ها با هزینه گس ناچیز باشد.

مهندس فارس السقابی، معاون وزیر مشاغل و قابلیت های آینده در MCIT گفت:

«ما به‌طور مداوم به دنبال افزودن زمینه‌های یادگیری جدید هستیم. با توجه به علاقه زیاد به فناوری بلاکچین، ما مفتخریم که با تیم BSV همکاری می‌کنیم. در این ابتکار برجسته برای خاورمیانه، ما آموزش بلاکچین در کلاس جهانی را به عربستان سعودی میاوریم. از آنجایی که انقلاب صنعتی چهارم شامل بسیاری از فناوری‌های نوظهور می‌شود، SDA به دنبال جذب آکادمی‌های دیجیتال متعدد به منظور ارائه آموزش در همه زمینه‌ها است که برای تحول دیجیتال عربستان سعودی حیاتی است.»

آکادمی دیجیتال عربستان سعودی همچنین قصد دارد آکادمی‌های مرتبط بیشتری را تأسیس کند.

با توجه به اینکه بسیاری از بلاکچین‌های قابل اعتماد به عنوان ابزاری حیاتی در تعریف مجدد آموزش هستند، بسیاری از کشورهای مستقل، از ارزهای دیجیتال با توجه به رقابتی که برای ارزهای فیات مستقل آن کشورها ایجاد می‌کنند، استقبال کمی کرده‌اند. با این حال، بسیاری از کشورها، از جمله چین، از پتانسیل‌های بلاکچین برای پیشبرد قابلیت های جدید اینترنت اشیا (IoT) در کشورهای خود استفاده می کنند.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *