19 اردیبهشت, 1403 | May, 8, 2024
اخبار منتخب سردبیر

مایک نووگراتز: NFTها در سال 2022 عملکرد بهتری از کریپتو خواهند داشت

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، رئیس گلکسی دیجیتال معتقد است توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در سال 2022 از ارزهای دیجیتال بهتر خواهند بود.

نووگراتز در توییتی بیان کرد: NFTها در سال 2022 از کریپتو و وب 3 سبقت خواهند گرفت. این میلیاردر اخیراً پیش‌بینی کرد که اگر سهام ایالات متحده در روند نزولی باقی بماند، بازار کریپتو برای بازیابی آرامش یابد به به تلاش خود ادامه دهد. وی گفت:

 

تا زمانی که سهام پایه و اساس پیدا نکند، کریپتو هم برای افزایش قیمت شرایط سختی خواهد داشت.

 

در ماه اکتبر، نووگراتز گفت که بازار NFT بیش از حد داغ شده‌ است و از خریداران خواست تا آن‌ها هم سهمی از این بازار برای خود بردارند. این بخش با وجود نامطمئن بودن در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال به رشد خود همچنان ادامه می‌دهد.

بر اساس داده‌های شرکت تجزیه‌و تحلیل ارز دیجیتال نروژی Dune Analytics، حجم معاملات روزانه در بازار OpenSea در تاریخ 1 فوریه به 247 میلیون دلار رسید.

در اوایل نوامبر، مایک نووگراتز  یک CryptoPunk را به ارزش تقریبی 440000 دلار، اتریوم خریداری کرد و در عین حال راه‌اندازی مجموعه NFT Galaxy Digital را نیز اعلام کرد.

NFT یک قرارداد کاملا هوشمند است که با استفاده از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای منبع باز تولید می‌شود. برای ایمنی بیشتر، این قرارداد به صورت دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین اشکال NFTها به صورت Jpegs، gif، فیلم یا توئیت هستند. تمام دارایی‌های دیجیتالی به درخواست صاحب آن‌ها می‌توانند به NFT تبدیل شوند.

برندهای جهانی مانند والمارت (Walmart) نیز به‌دنبال پیوستن به بازار سودآور و نان و آبدار NFT هستند.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *