1 خرداد, 1403 | May, 21, 2024
اخبار دسته بندی نشده منتخب سردبیر

شرکت‌های کریپتو و بلاک چین 16 درصد از شرکت‌های ثبت شده منطقه آزاد امارات را در سه ماه اول سال 2022 تشکیل می‌دهند

یکی از بزرگترین مناطق آزاد امارات متحده عربی، مرکز چند کالایی دبی (DMCC)، اعلام کرده است که 16 درصد از 655 ثبت شرکت جدید ثبت‌شده در سه ماهه اول سال 2022، شرکت های کریپتو و بلاک چین بوده‌اند. DMCC این افزایش پیوستن شرکت‌های کریپتو و بلاک چین به منطقه آزاد را به حضور مرکز کریپتو DMCC نسبت داد. مرکز کریپتو DMCC در می 2021 راه‌اندازی شد.

بر اساس بیانیه ای که توسط DMCC منتشر شد، افزایش تعداد ثبت نام‌های جدید توسط شرکت‌های کریپتو طی سه ماهه‌ رخ داده‌است که به عنوان “بالاترین عملکرد سه ماهه اول از سال 2002” نامگذاری شده‌است. احمد بن سلیم، رئیس اجرایی و مدیرعامل DMCC توضیح داد:

«فضای اقتصادی جهانی همچنان چالش برانگیز است. با این حال، شهرت دبی به عنوان یک مقصد تجاری پیشرو در جهان از همیشه قوی‌تر است. DMCC در قلب این جذابیت بین المللی قرار دارد. ثبت 665 شرکت جدید در سه ماه اول سال 2022 رکورد جدید دیگری برای DMCC است. این نشان می‌دهد پتانسیل عظیمی در منطقه آزاد ما در دبی برای شرکت‌ها وجود دارد».

سلیم افزود DMCC به تلاش‌های خود برای جذب شرکت‌های جاه طلبی که ممکن است به دنبال راه‌اندازی در دبی باشند، ادامه خواهد داد.

عملکرد بهتر از سه ماهه قبلی

در همین حال، در این بیانیه، DMCC فاش کرد که بازارهای کلیدی آن یعنی هند، بریتانیا، آلمان و فرانسه عملکرد بهتری نسبت به فصل‌های مشابه قبلی داشته‌اند. بر اساس این بیانیه، تشکیل شرکت دبی از چین 34 درصد رشد داشته است. DMCC این رشد را به دلیل “برنامه‌های تعاملی قابل توجه ماندارین (Mandarin) که در سراسر سال در سراسر کشور اجرا می‌شود و دفتر نمایندگی آن در شنژن (Shenzhen)” نسبت داده‌است.

برنامه‌های گسترش ویژه DMCC به بازارهایی مانند اسرائیل و ترکیه منجر به افزایش ثبت نام شرکت‌های فصلی از این حوزه‌های قضایی به ترتیب 350% و 100% شد. بر اساس این بیانیه، DMCC شاهد افزایش علاقه مراکز تجاری مانند اندونزی و ویتنام بوده است.

منبع: bitcoin.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *