1 خرداد, 1403 | May, 21, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

اتریوم: استیکرها با وجود نوسانات قیمت همچنان به ETH ایمان دارند.

حدود 55.42 درصد از تمام آدرس‌های ETH در زمان انتشار سودآور بودند که کمترین میزان در هفت ماه گذشته است.

 

ارزش ETH در 30 روز گذشته بیش از 11 درصد کاهش یافته است. عرضه قفل شده در قرارداد هوشمند به اوج خود ادامه داد. ماه آگوست باعث شد اتریوم [ETH] تمام دستاوردهای خود را که بیش از یک ماه در اختیار داشت، کنار بگذارد. پادشاه آلت ها دو هفته پیش از سطح متوسط ​​1800 دلاری خود به شدت سقوط کرد و از آن زمان در محدوده 1600 دلار حرکت کرده است.

 

کاهش سوددهی شبکه در زمان نگارش این مقاله، ETH با قیمت 1649 دلار مبادله کرد که نشان دهنده کاهش بیش از 11 درصدی در 30 روز گذشته، به ازای هر CoinMarketCap بود. اصلاح قیمت نیز بر سودآوری کلی شبکه تأثیر گذاشت. طبق به‌روزرسانی اخیر Glassnode، حدود 55.42٪ از تمام آدرس‌های ETH سودآور بودند که کمترین میزان در هفت ماه گذشته است.

 

میزان سودآوری را می توان با نگاه کردن به شاخص سود/زیان خالص (NUPL) بررسی کرد. اساساً تفاوت بین سود تحقق نیافته و زیان تحقق نیافته است و اندازه گیری می کند که آیا شبکه به عنوان یک کل در حالت سود یا زیان است.

 

اگرچه ارزش مثبت نشان می‌دهد که شبکه در سود خالص قرار دارد، اما سطح سودآوری به میزان زیادی کاهش یافت. همانطور که در نمودار نشان داده شده است، NUPL از 0.13 قبل از اصلاح قیمت به 0.032 کاهش یافت.

 

استیکینگ بدون هیچ مانعی ادامه می یابد.

 

جالب اینجاست که سیر نزولی قیمت نمی تواند هیجان سهامداران ETH را کاهش دهد. بدون توجه به افت و خیزهای بازار، عرضه قفل شده در قرارداد هوشمند اتریوم به اوج های جدید ادامه داد. طبق آخرین به روز رسانی، بیش از 28 میلیون ETH در شبکه به اشتراک گذاشته شده است. این معادل 23 درصد از کل عرضه در گردش اتریوم است.

 

افزایش عظیم سهام همچنین ایمان سرمایه گذاران را به مکانیزم نشان داد که قبل از ارتقا Shapella وجود نداشت. از زمان اجرای هارد فورک، عرضه سهام ETH بیش از 50 درصد افزایش یافت. افزایش سهام همراه با افزایش مداوم در پذیرش کلی ETH بود. تعداد آدرس‌هایی که دارای تعداد مثبت توکن ETH هستند به 105 میلیون رسید که از زمان راه‌اندازی آن تقریباً هشت سال پیش، یک مسیر رشد قوی را نشان می‌دهد.

 

در حالی که نمی توان با قطعیت بیان کرد، افراد بیشتری ETH را با هدف به اشتراک گذاشتن به جای تجارت خریداری کردند. این به این دلیل است که حجم معاملات ETH در ماه های اخیر روند نزولی داشته است.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *