29 اردیبهشت, 1403 | May, 18, 2024
اخبار مقالات منتخب سردبیر

پل شیباریوم مورد انتظار شیبا اینو اکنون “کاملاً کاربردی” است.

توسعه‌دهندگان در به‌روزرسانی روز دوشنبه گفتند، برداشت‌ها بسته به توکن ممکن است از 45 دقیقه تا یک هفته طول بکشد.

 

برداشت توکن‌ها از پل Shibarium اکنون به صورت زنده و در دسترس کاربران است، چند هفته پس از راه‌اندازی پرهیاهو، پس از رفع اشکالات نرم‌افزاری که منجر به میلیون‌ها دلار بلاتکلیفی در شبکه شد. توسعه دهندگان در به روز رسانی روز دوشنبه گفتند که برداشت توکن های اکوسیستم Shibarium shib (SHIB)، بند (LEASH) و اتر پیچیده (wETH) از 45 دقیقه تا 3 ساعت طول می کشد تا پردازش شود، در حالی که برداشت استخوان (BONE) ممکن است تا حداکثر 7 روز طول بکشد. 

 

به این ترتیب، Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی، قبلاً اعلام کرد که تیم اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار قطعی انجام داده است. آنها اضافه کردند که تیم با توسعه دهندگان بلاک چین Polygon برای اصلاح هر گونه مشکل احتمالی کار کرده است. Shibarium یک فورک از Polygon است، به این معنی که از کد اصلاح شده استفاده می کند که دومی را اجرا می کند.

 

Shibarium یک شبکه لایه ۲ اتریوم است که از توکن‌های SHIB به عنوان کارمزد استفاده می‌کند که بخشی از یک طرح گسترده‌تر برای قرار دادن Shiba Inu به عنوان یک پروژه بلاک چین جدی است. گفته می‌شود که روی برنامه‌های متاورس و بازی تمرکز دارد و در عین حال از آن به عنوان یک محل ارزان برای برنامه‌های DeFi ساخته شده در بالای آن استفاده می‌کند.

 

یک دوره آزمایشی برای شیباریوم با موفقیت قابل توجهی همراه بود و میلیون‌ها کیف پول در یک دوره چهار ماهه شرکت کردند و حدود 22 میلیون تراکنش را انجام دادند. اما این شبکه پس از پخش زنده در اوایل این ماه به سرعت از بین رفت. تراکنش‌های Shibarium حداقل برای یازده ساعت پس از پخش زنده متوقف شدند، میلیون‌ها دلار روی یک پل، یا ابزاری که توکن‌ها را بین شبکه‌های مختلف انتقال می‌دهد، گیر کرده بود. قیمت SHIB در آن زمان 10 درصد کاهش یافت.

 

توسعه دهندگان در پاسخ به این قطعی اعلام کردند که “مشکل پل وجود ندارد” و این مشکل به دنبال هجوم بی سابقه تراکنش های کاربران از سوی کاربران رخ داده است، همانطور که قبلا گزارش شده بود. آنها ادعا کردند که سرورها از کار افتادند زیرا کاربران شبکه را با تراکنش های بیش از حد بارگذاری کردند – بسیار بیشتر از ظرفیت مدیریت آن سرورها.

 

آنها از آن زمان ادعا کردند که شبکه دارای یک “سیستم مانیتورینگ جدید و گاوصندوق های اضافی” برای جلوگیری از توقف در میان “سطح عظیم ترافیک دوباره” است.

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *