16 اردیبهشت, 1403 | May, 5, 2024
آلتکوین اخبار تکنیکال فاندامنتال منتخب سردبیر

با تشدید فروش ارزهای دیجیتال، شرکت‌های تجاری میلیون‌ها BTC، ETH و ARB را به صرافی‌ها سپرده‌گذاری می‌کنند.

بیت کوین در روز دوشنبه به پایین ترین سطح سه ماهه سقوط کرد و اتر به ضعیف ترین سطح خود از ماه مارس رسید.

 

داده های بلاک چین نشان می دهد که جامپ تریدینگ، Wintermute و Abraxas Capital مقادیر زیادی بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و توکن ARB Arbitrum را به صرافی های کریپتو سپرده گذاری کردند.شرکت تحلیلی بلاکچین Arkham Intelligence در یک پست X اشاره کرد که مدیر دارایی Abraxas Capital 14130 ETH – به ارزش تقریباً 22.5 میلیون دلار – را در دو تراکنش به Bitfinex منتقل کرد.

 

Arkham اضافه کرد، Jump Trading، سازنده بازار بزرگ، نزدیک به 236 BTC – به ارزش 5.9 میلیون دلار – را در یک قسط به Binance ارسال کرد. کارآگاه بلاک چین، Lookonchain خاطرنشان کرد که Wintermute، یکی دیگر از بازارسازان بزرگ، بیش از 3.3 میلیون دلار در ARB در 8 ساعت گذشته به بایننس واریز کرده است.

 

معامله‌گران کوچک‌تر مانورهای زنجیره‌ای معامله‌گران بزرگ نهادی را دنبال می‌کنند، زیرا آنها آگاه به حساب می‌آیند و نفوذ قابل توجهی بر بازار دارند. ارسال توکن‌ها به صرافی‌ها ممکن است نشانه‌ای از قصد فروش باشد، اما می‌تواند بخشی از بازارسازان باشد که وجوه بین صرافی‌های مختلف را برای تامین نقدینگی جابجا می‌کنند.

 

نقل و انتقالات امروز در حالی اتفاق افتاد که بازارهای ارزهای دیجیتال به شدت نگرانی‌ها را در مورد صرافی ارز دیجیتال FTX که احتمالاً 3.4 میلیارد دلار دارایی دیجیتال خود را از دست می‌دهد، رد کردند. داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که سپتامبر یک ماه پرتلاطم تاریخی برای دارایی‌های دیجیتال است و از سال 2016 هر ساله BTC بازدهی منفی کسب می‌کند.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *