11 اردیبهشت, 1403 | April, 30, 2024
اخبار اخبار فوری فاندامنتال منتخب سردبیر

نهنگ XRP در میان کاهش قیمت، 29 میلیون توکن را به Bitstamp منتقل می کند.

اطلاعات بیشتر حاکی از این است که این نهنگ ممکن است دارایی های XRP خود را بفروشد، زیرا قبلاً 14 میلیون XRP را فقط چند ساعت قبل به Bitso منتقل کرده بود.

 

به دنبال قضاوت قاضی آنالیزا تورس در پرونده کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده علیه آزمایشگاه ریپل مبنی بر اینکه XRP یک اوراق بهادار نیست، تلاش می کند تا حرکت صعودی خود را حفظ کند، به نظر می رسد سرمایه گذاران در حال فروش دارایی های خود هستند. علاوه بر این، یک نهنگ قابل توجه 29 میلیون XRP، به ارزش بیش از 15 میلیون دلار، به یک صرافی ارز دیجیتال در میان کاهش قیمت نزدیک به سطح پشتیبانی منتقل کرده است.

 

Whale Alert در 24 آگوست ارسال کرد که یک دارنده بزرگ 29.3 میلیون XRP به ارزش 15.13 میلیون دلار را به صرافی Bitstamp منتقل کرده است. اطلاعات بیشتر حاکی از این است که این نهنگ ممکن است دارایی های XRP خود را بفروشد، زیرا قبلاً 14 میلیون XRP را فقط چند ساعت قبل به Bitso منتقل کرده بود.

 

تصمیم قاضی تورس مبنی بر اجازه دادن به SEC ایالات متحده برای ارائه درخواست تجدیدنظر در مورد فروش توکن XRP تأثیر قابل توجهی داشت و باعث رکود قابل توجه بازار شد. این منجر به کاهش شدید قیمت XRP شد و سطوح پشتیبانی حیاتی 0.6 و 0.5 دلار را زیر پا گذاشت.

 

در حال حاضر، قیمت XRP از سطح حمایت 0.5 دلار در حال بهبود است، اما اگر معامله‌گران و نهنگ‌ها تصمیم بگیرند دارایی‌های خود را نقد کنند، خطر کاهش قابل توجهی وجود دارد.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *