28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار منتخب سردبیر

اسپانیول اولین باشگاه اسپانیایی که پرداخت‌های کریپتو می‌پذیرد

تیم فوتبال اسپانیول (RCD Espanyol) کاتالونیا اسپانیا به طرفداران امکان می‌دهد بلیت‌های بازی، محصولات تجاری، و غذا و نوشیدنی‌ها را در چندین ارز دیجیتال خریداری کنند. این پیشنهاد با شروع فصل آینده لالیگا (آگوست 2022) در دسترس خواهد بود.

اسپانیول، اولین در لالیگا که کریپتو می‌پذیرد

دارایی های دیجیتال و صنعت فوتبال در چند ماه گذشته پیوند نسبتاً قوی‌ای ایجاد کرده‌اند. باشگاه‌های متعددی از تمام نقاط جهان همکاری خود را با شرکت‌های رمزنگاری اعلام کردند، صرافی‌ها را به عنوان حامی مالی معرفی کردند، یا کلاس دارایی را به عنوان روش پرداخت پذیرفتند.

با این حال، لیگ برتر فوتبال اسپانیا، لالیگا، چندان درگیر این بخش نبوده است. طبق بیانیه مطبوعاتی اخیر، این روند در تابستان امسال تغییر می‌کند و تیم فوتبال اسپانیول به حامیان خود اجازه می‌دهد در طول مسابقات بلیط، غذا و نوشیدنی بخرند و محصولات تجاری را در بیت کوین، اتر و سایر دارایی‌های دیجیتال خریداری کنند.

برای انجام این کار، باشگاه با کریپتو اسنک، یک برنامه مالی مستقر در بارسلونا و استونی همکاری کرد. این پلتفرم یک توکن iGaming بومی به نام SNACK دارد که در بسیاری از صرافی‌های اصلی فهرست شده است. دارایی به پیشنهاد اضافه می‌شود و طرفداران را قادر می‌سازد از آن به عنوان وسیله‌ای برای تسویه حساب استفاده کنند.

Mao Ye Wu، مدیر عامل اسپانیول معتقد است که این همکاری «مزایای بزرگی در داخل و خارج از زمین» ایجاد می‌کند و به هواداران فوتبال فرصت‌های بیشتری را هنگام حضور در یک بازی ارائه می‌دهد.

وی تاکید کرد: «با این گام در عرصه‌ای پیشگام می‌شویم که آینده نیست، بلکه اکنون است.»

استوارت موریسون، مدیر عامل کریپتو اسنک، به نوبه خود گفت:

«شرکت او مفتخر است که با یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اسپانیا همکاری کند. این تلاش به طرفداران اسپانیول روشی سرگرم‌کننده و کارآمد برای حمایت از تیم خود از طریق استفاده از اسنک و سایر ارزهای دیجیتال می‌دهد.»

تیگرس به بیت کوین «بله» گفت

یکی دیگر از غول‌های فوتبال که به هواداران امکان خرید بلیط به کریپتو را می‌دهد تیگرس (Tigres) مکزیک است. برای ایجاد این امکان، این تیم با صرافی دارایی دیجیتال آمریکای لاتین Bitso همکاری کرد.

دانیل ووگل، بنیانگذار و مدیر عامل این پلتفرم استدلال کرد که مشارکت با تیگرس باعث افزایش استفاده روزانه از ارزهای دیجیتال در رویدادهای ورزشی می‌شود.

منبع: CryptoPotato

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *