24 اردیبهشت, 1403 | May, 13, 2024
اخبار منتخب سردبیر

دسنترالند (MANA) یک مورد قوی در حال بهبودی

ماه آوریل نه تنها رشد ماه مارس را نابود کرد، بلکه مسئول پایین آمدن قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال بود. MANA از دسنترالند نیز همراه با بقیه بازار آسیب دید و چند روز پیش پایین‌ترین سطح خود را ثبت کرد.

توکن متاورس در حدود یک سال گذشته بارها در منطقه اشباع فروش وارد شده‌است، اما سه روز پیش، به اعماق منطقه سقوط کرد و در پایین‌ترین سطح از ژوئن 2021 تاکنون بوده‌است. این نشانه واضحی بود که نشان می‌دهد از اینجا به بعد، بهبودی محتمل‌ترین مسیر پیش روی MANA است.

روند قیمت Decentraland

اگرچه انتشار فشار، که مسئول نزولی یک ماهه بود، هنوز فعال است، افزایش شاخص قدرت نسبی (RSI) از منطقه فروش بیش از حد، یک نشانه  است.

به‌علاوه، با وجود نقاط سفید Parabolic SAR که بسیار نزدیک به کندل‌ها هستند، تنها چند لحظه با حرکت به سمت روند صعودی فاصله دارند.
حتی اگر برای سرمایه‌گذاران تسکین نیابد، مطمئناً سودهای کاهش یافته را بهبود می‌دهد.

میانگین موجودی هر حساب که در نوامبر سال گذشته بیش از 75 هزار دلار بود، در حال حاضر 15 هزار دلار است که پایین‌ترین سطحی است که از زمان شروع متریک در آن بوده است.

میانگین تراز سرمایه گذاران Decentraland

این امر باعث می‌شد که سرمایه‌گذاران خرد را از مشارکت منصرف کند، همانطور که در مورد نهنگ‌ها نیز این‌گونه بود.

توزیع عرضه Decentraland

این نهنگ ها علیرغم اینکه بزرگترین دارنده عرضه MANA با حدود 53.03 درصد (1.31 میلیارد MANA) تحت کنترل خود هستند، اما فقط روزانه به ارزش 7 تا 10 میلیون دلار معامله می‌کنند.

حجم معاملات نهنگ Decentraland

دسنترالند یک رقیب اصلی در فضای مجازی

اما دسنترالند به طور مداوم تلاش‌های خود را برای تبدیل دسنترالند به عنوان رقیب اصلی در فضای مجازی با حذف هر گونه تهدید احتمالی برای شبکه تقویت می‌کند.

در یکی از این موارد، در 12 مارس، یک محقق امنیتی آسیب‌پذیری جدی قراردادهای هوشمند LAND را گزارش کرد. بهره‌برداری از آن به یک هکر اجازه داد تا یک زمین را بدون اجازه مالک زمین منتقل کند.

این آسیب‌پذیری ظرف دو ساعت برطرف شد و نشان‌دهنده تعهد دسنترالند به حفظ امنیت سرمایه‌گذاران بود. اگرچه فروش متاورس ممکن است در بهترین حالت خود نباشد، تلاش مداوم تیم می‌تواند وضعیت را بهبود بخشد.

منبع: ambcrypto

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *