1 خرداد, 1403 | May, 21, 2024
اخبار دسته بندی نشده منتخب سردبیر

بازار کریپتو شاهد افزایش کاربران زن است

بر اساس گزارش BTC Markets، بازار ارزهای دیجیتال شاهد افزایش کاربران زن است.

صرافی بیت کوین و ارز دیجیتال استرالیا اعلام کرد که در سال مالی گذشته شاهد افزایش 175 درصدی در تعداد کاربران زن بوده است. در این گزارش آمده‌است که این درصد نسبت به افزایش 80 درصدی که در کاربران مرد مشاهده‌شد، ناچیز بود

بر اساس این گزارش، در مقایسه با میانگین سپرده‌های 2060 دلاری مردان، زنان سپرده‌های اولیه بزرگ‌تری با میانگین 2381 دلار داشتند. اما اندازه نمونه کارها برای زنان کمی کمتر از مردان به طور متوسط ​​حدود 400 دلار بود.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که زنان از «استراتژی معاملاتی ساختاریافته با محدوده کمتری از موقعیت‌های متمرکزتر» پیروی می‌کنند، زیرا تعداد دفعات کمتری در روز معامله می‌کنند. این گزارش افزود که زنان به طور متوسط ​​دو بار در روز در مقایسه با پنج بار توسط مردان معامله می‌کنند.

زنان ریسک گریزتر از مردان هستند

در این گزارش آمد که زنان همچنین در مطالعات مالی ریسک گریزتر از مردان هستند.

بر اساس این گزارش، «تعداد بیشتری از زنان که با ارزهای دیجیتال معامله می‌کنند، کلیشه‌های مربوط به سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال را که عاشق ریسک هستند، از بین می‌برد.»

گزارش اخیر صرافی جهانی ارزهای دیجیتال جمینی (Gemini) همچنین افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو در میان زنان در منطقه آسیا و اقیانوسیه و رشد تصاعدی پذیرش کریپتو در بریتانیا در سال 2021 را نشان داد.

بر اساس این گزارش، از هر پنج دارنده رمزارز در سنگاپور (40 درصد) و هند (38 درصد) دو نفر زن هستند. با این حال، استرالیا عقب‌تر است و تنها 27 درصد از دارندگان کریپتو را زنان تشکیل می‌دهند، اما انتظار می‌رود این میزان افزایش یابد.

در حالیکه 37% یا بیش از یک سوم از صاحبان رمزارز در هنگ‌کنگ زن هستند، این درصد بیشتر از ایالات متحده (32%) و بریتانیا (35%) است. با این حال، 51 درصد یا بیش از نیمی از صاحبان رمزارز در اندونزی زن هستند.

منبع: blockchain

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *