30 اردیبهشت, 1403 | May, 19, 2024
اخبار منتخب سردبیر

بازار NFT صرافی کوین‌بیس در نسخه بتا فعال می‌شود

پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال فهرست شده در نزدک، کوین‌بیس گلوبال، ماه‌ها پس از رونمایی از برنامه‌های خود برای راه‌اندازی این سرویس، از راه‌اندازی نسخه بتا بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود خبر داد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی کوین‌بیس اعلام کرد:

«نسخه بتا فقط برای تعدادی از کاربران متتخب در دسترس است که در لیست انتظاری که سال گذشته باز شد ثبت نام کرده‌اند.»

بازار NFT کوین‌بیس تنها با مجموعه‌های مبتنی بر اتریوم مانند Doodles، Azuki، World of Women (WoW) و Where My Vans Go راه‌اندازی می‌شود. برای مدت محدودی کارمزدی دریافت نخواهد شد و طبق پلتفرم معاملاتی، کارمزد معاملات در هنگام شارژ تک رقمی و رقابتی با استانداردهای صنعت خواهد بود.

استراتژی های رشد برای بازار NFT

کوین‌بیس در بازار NFT خود با درک کامل اینکه بازیگران مسلط در این فضا از جمله OpenSea، Rarible و LooksRare در میان بقیه رقبا وجود دارند، شروع به کار کرده است. بر اساس این دانش، کوین‌بیس بازار خود را به گونه‌ای ساخته‌است که بیش از یک منطقه برای تجارت هنرهای دیجیتال و کلکسیون، بلکه به‌عنوان مرکزی برای ساخت جامعه خدمت کند.

سانچان ساکسنا، معاون تولید صرافی کوین‌بیس گفت:

«ما در حال ساخت بازاری هستیم که در آن می‌توانید NFT را بخرید و بفروشید، اما مهمتر از آن، می‌توانید مشارکت کنید. شما می‌توانید با خالق، با کلکسیونر درگیر و با مجموعه‌داران دیگر از جامعه‌ای در اطراف آن NFT تعامل داشته باشید. این بخش مهمی از استراتژی ما است.»

در تلاشی برای کاهش هزینه گس Coinbase گفت که با پروتکل 0x همکاری کرده است تا هر گزینه‌ای را بررسی کند تا بازار جدید خود را از همان ابتدا برای کاربران گسترده خود جذاب کند.

رشد پذیرش NFT‌ها باعث‌شده تا پلتفرم‌های تجاری برتر مانند بایننس، FTX و OKCoin در میان سایرین بازارهای خود را راه‌اندازی کنند. با حمایت سرمایه‌گذار Coinbase، تیم سازنده متعهد به ساخت یک بخش رقابتی است که به سادگی پلتفرم اصلی معاملات ارزهای دیجیتال آن باشد.

منبع: blockchain.news

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *