26 اردیبهشت, 1403 | May, 14, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

عواملی که منجر به کاهش شانس برد ریپل در برابر SEC می‌شود

اخیرا چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، در توییتر نوشت که هدفگیری سازمان SEC آمریکا و اتهام زدن فساد به این سازمان، در واقع می‌تواند منجر به کاهش شانس برد ریپل در برابر این نهاد قانون‌گذار شود.

هاسکینسون، در پاسخ به جان دیتون، وکیل دادگستری، گفت که صحبت‌های پیرامون فساد، تاثیری بر تصمیم دادگاه پیرامون وضعیت قانونی ریپل نخواهد داشت. وی گفت: این موضوع، یک موضوع کاملا مجزا است و باید به طور مجزا با آن برخورد شود.

همانطور که توسط U.Today گزارش شد، اخیرا هاسکینسون طرفداران ریپل را از طریق توصیف اتهامات فساد آن‌ها علیه مقام سابق برجسته‌ی سازمان SEC، ویلیان هینمن، به عنوان یک توهم توطئه‌ی بزرگ، خشمگین کرد.

در واکنش به این سخنان، برخی از طرفداران ریپل شروع به نوشتن توییت‌هایی با حمله کردن به هاسکینسون کردند و وی را به حضور در طرف بنیاد اتریوم، متهم کردند. این توییت‌ها، موجب شد هم‌بنیان‌‎گذار کاردانو پس از اینکه، به گفته‌ی وی با حملاتی ناراحت کننده و شرم آور از طرف جامعه ریپل مواجه شد،  اعلام کند که وی نمی‌خواست با جامعه‌ی ریپل تعاملی داشته باشد.

هم‌بنیان‌گذار ریپل، کریس لارسن، هاسکینسون را به علت تاثیر وی در صنعت رمز ارز، تحسین کرد.

در ماه دسامبر 2020، سازمان SEC پای ریپل را، به اتهام فروش اوراق بهادار ثبت نشده، به دادگاه کشاند.

سخنرانی هینمن پیرامون اتریوم، که در آن این مقام سابق SEC گفت که این رمز ارز اوراق بهادار نیست، منجر به اتهامات برخورد قانونی ناعادلانه گشت.

همانطور که توسط U.Today گزارش شد، مدیرعامل ریپل از ارائه نظریات توطئه پیرامون SEC خودداری کرده است. هرچند، وی طی یکی از مصاحبه‌های خود گفت که زمان‌بندی این شکایت، مشکوک است.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *