10 اردیبهشت, 1403 | April, 28, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

مشکل پیش روی رمز ارز ها در این روزها چیست ؟

کریس برنیسک، رییس سابق شاخه رمز ارز شرکت Ark Invest، پیرامون اتفاقات در جریان در بازار رمز ارزها و دلیل از دست رفتن نوسانات این بازار، صحبت کرد.

محدوده قیمتی در بازار رمز ارز، با توجه به نبود نوسانات و حجم معاملات به دنبال آن، اتفاق خوبی از دید سرمایه گذاران به شمار نمی‌رود. برنیسک گفت که تعجبی نیست که معامله‌گران رمز ارز، پس از گذراندن بیش از یک ماه بدون هرگونه افزایش نوسان، به ستوه آمده‌اند.

تقاضا برای ریسک، تنها مشکل موجود در بازار نیست. نوسان، همیشه از مشوق‌های اصلی برای صنعت رمز ارز بوده است؛ چرا که معامله‌گران خرد، هر زمانی که احتمال کسب سود بیشتری را ببینند، جریان ورودی بیشتری را فراهم می‌کنند.

با وجود جریان ورودی بالا از سوی سرمایه گذاران خرد به بازار، معمولا سرمایه گذاران سازمانی توجه بیشتری به ارزهای دیجیتال خواهند کرد و بنابراین، سرمایه‌ی کافی برای رقم زدن روند صعودی بلند مدت و در کل، افزایش سودآوری صنعت را فراهم خواهند کرد.

علی‌رغم ضرورت وجود نوسان در بازار، ممکن است سطح پایین نوسانات، اتفاق خوبی برای گروهی مشخص از سرمایه گذاران به شمار رود. هر زمانی که بازار رنج باشد، امکان جمع آوری رمز ارز، با خرید آن‌ها در سطح پایین‌تر یک محدوده قیمتی، آسان‌تر خواهد بود.

برخی از معامله‌گران، از طریق افزایش سود خود به کمک معاملات اهرمی، از استراتژی Scalping استفاده می‌کنند. معمولا چنین استراتژی‌ای، پر خطر در نظر گرفته می‌شود و نباید بدون مدیریت خطر و آمادگی، اجرا شود.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *