25 اردیبهشت, 1403 | May, 14, 2024
اخبار منتخب سردبیر

چگونه DOGE می تواند به «ارز اینترنت» تبدیل شود

ولادیمیر تنف، مدیر عامل Robinhood، بعد از ظهر پنجشنبه در توییتر توضیح داد که چگونه DOGE می‌تواند به “ارز آینده اینترنت” تبدیل شود.

تنف در یک رشته توییت 12 پستی برای نزدیک به 200000 فالوور خود، اقدامات لازم را برای تبدیل میم کوین به یک دارایی قابل استفاده برای پرداخت‌ها و تراکنش‌های روزمره در اینترنت بیان کرد.

تنف با جلب توجه به این واقعیت شروع کرد که کارمزد تراکنش‌های Dogecoin که تقریباً 0.003 دلار در هر تراکنش است در حال حاضر به اندازه‌ای کوچک است که این آلتکوین را به عنوان یک پیشتاز امکان‌پذیر نقدینگی الکترونیکی قرار دهد.

اندازه بلاک و زمان بلاک دوج‌کوین نیاز به بهبود دارند

او بر این باور است که اندازه بلاک و زمان بلاک دوج‌کوین، اصلی‌ترین زمینه‌هایی هستند که برای استفاده گسترده از ارز دیجیتال نیاز به بهبود دارند.

Dogecoin در حال حاضر دارای اندازه بلوک 1 مگابایت و زمان بلوک 1 دقیقه است. این به این معنی است که کل توان عملیاتی Dogecoin تقریباً 40 تراکنش در ثانیه (TPS) است.

در مقایسه، شبکه VISA دارای توان عملیاتی تقریباً 65000 TPS است. این به این معنی است که DOGE برای همتراز شدن با VISA باید توان عملیاتی خود را تقریباً 1625 برابر افزایش دهد. تنف گفت که این یک نگرانی و مسئله مهمی نیست. می‌توان توان عملیاتی را به‌سادگی با افزایش محدودیت اندازه بلوک DOGE از 1 مگابایت به 1 گیگابایت و در نهایت به 10 گیگابایت حل کرد.

تنف موضوع را با پیامی به توسعه‌دهندگان Dogecoin به پایان رساند. وی از آنها خواست بیش از هر چیز بر افزایش محدودیت اندازه بلوک تمرکز کنند.

موضوع تنف تنها سه ساعت پس از آن منتشر شد که جکسون پالمر، خالق Dogecoin، تصرف خصمانه بالقوه برنامه‌ریزی‌شده توییتر توسط  ایلان ماسک را هدف قرار داد.

پالمر در توییتی خطاب به 41000 فالوور خود گفت:

«تطبیق هر نوع «آزادی» با ثروتمندترین مرد جهان که شروع به تصرف خصمانه و خصوصی‌کردن یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی عمومی می‌کند، به ژیمناستیک ذهنی بسیار چشمگیر نیاز دارد».

قیمت Dogecoin نسبتاً تحت تأثیر این رویدادهای اخیر قرار نگرفته است. به طوری که توکن در هفت روز گذشته بین 0.14 تا 0.15 دلار معامله می‌شود.

منبع: cointelegraph

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *