28 اردیبهشت, 1403 | May, 16, 2024
اخبار منتخب سردبیر

کشورهای G7 پس از فروپاشی اخیر اکوسیستم ترا درباره دارایی‌های کریپتو بحث خواهند کرد

فروپاشی اخیر اکوسیستم Terra توجه قانونگذاران در سراسر جهان را به خود جلب کرده است! وزرای دارایی کشورهای G7 (گروه هفت) در این هفته نشستی را برگزار می‌کنند و در مورد دارایی‌های کریپتو بر اساس اولویت بحث خواهند کرد.

فرانسوا ویلروی دو گالهاو، رئیس بانک مرکزی فرانسه در کنفرانس بازارهای نوظهور در پاریس گفت:

«آنچه در گذشته اخیر رخ داد زنگ خطری برای نیاز فوری به مقررات جهانی است. اروپا راه را با MICA (چارچوب نظارتی برای دارایی‌های کریپتو) هموار کرد، ما احتمالاً … این موضوعات را در میان موضوعات بسیار دیگر در نشست G7 در آلمان این هفته مورد بحث قرار خواهیم داد.»

سقوط اخیر استیبل کوین TerraUSD (UST) میلیاردها دلار از ثروت سرمایه‌گذاران را در عرض تنها یک هفته از بین برد. به دنبال آن، رگولاتورها در سراسر جهان در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

هشدار رگولاتورها پس از فروپاشی ترا 

کره جنوبی قبلاً تحقیقات سطح بالایی را در این مورد آغاز کرده است! یک سیاستمدار کره جنوبی، یون چانگ هیون، نماینده حزب حاکم قدرت مردم کره جنوبی، همچنین خواستار استماع پارلمانی از بنیانگذار ترا، دو کوان شده است.

در همان زمان، نهادهای نظارتی مانند کمیسیون خدمات مالی (FSC) و سرویس نظارت مالی (FSS) باید صرافی‌های رمزنگاری محلی را بازرسی کنند. سخنگوی مقامات مالی در گفتگو با نشریه محلی یونهاپ نیوز گفت:

«در رابطه با حادثه لونا، ما در حال نظارت بر تغییرات کلی وضعیت هستیم، اما هیچ اقدام مستقیمی از سوی دولت در این لحظه وجود ندارد. هیچ زمینه‌ای برای دخالت دولت وجود ندارد زیرا معاملات سکه آزادانه توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.»

رشد تقاضا برای حسابرسی استیبل کوین 

پس از تمام اتفاقاتی که در هفته گذشته در فضای کریپتو رخ داد، تقاضا برای ممیزی استیبل کوین افزایش یافته‌است. یک توطئه طولانی مدت در مورد ذخایر واقعی دلار موجود برای استیبل کوین تتر (USDT) وجود دارد.

پس از فروپاشی TerraUSD (UST)، بازیگران بازار خواستار آن هستند که همه ارائه دهندگان استیبل کوین موجود باید یک حسابرسی منصفانه انجام دهند. کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant اخیراً در توییتی از پرسید که آیا USDT به طور کامل پشتیبانی می‌شود یا خیر. در پاسخ به آن، پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر گفت:

«ما 7B را در 48 ساعت، بدون یک چشم به‌هم‌زدن بازخرید کردیم. چند مؤسسه می‌توانند همین کار را انجام دهند؟ اگر بازار بخواهد، می‌توانیم به راه خود ادامه دهیم، ما تمام نقدینگی را داریم که بتوانیم بازخریدهای بزرگ را انجام دهیم و همه 1 به 1 را پرداخت کنیم. بله، تتر به طور کامل پشتیبانی می‌شود.»

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *