1 خرداد, 1403 | May, 21, 2024
اخبار منتخب سردبیر

کلرادو برای مالیات‌های ایالتی بیت‌کوین می‌پذیرد

جرد پولیس (Jared Polis) فرماندار کلرادو به زودی پذیرش بیت‌کوین را برای پرداخت مالیات آغاز خواهد کرد.

پولیس گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم تا تابستان امسال رمزارز را برای همه اهداف مربوط به مالیات ایالت بپذیریم».

پولیس اضافه کرد که کلرادو قصد دارد در ماه‌های پس از اجرای مالیات، امکان پرداخت بیت‌کوین و ارز دیجیتال را برای سایر کارمزدهای ایالتی فراهم کند. به‌زودی، یک شهروند کلرادو ممکن است بتواند هزینه گواهینامه رانندگی خود را با بیت‌کوین پرداخت کند.

او گفت: «ما یک کشور آینده‌نگر و نوآور هستیم.»

پولیس تاکید کرد که دولت برای انجام تعهدات و مطابقت با استانداردهای حسابداری فعلی خود،رمزارزهایی که به‌عنوان پرداخت دریافت می‌کند را به دلار آمریکا تبدیل خواهد کرد.

پولیس گفت که همه هزینه‌های ما به دلار است، بودجه ما توسط قانون‌گذاران به دلار تأیید شده است. بنابراین وقتی در مورد پذیرش رمزارز برای پرداخت صحبت می‌کنیم، برای اهداف خود آن‌ها را به دلار تبدیل می‌کنیم. این تبدیل توسط یک نهاد شخص ثالث انجام می‌شود. این نهاد به‌عنوان یک واسطه بین مالیات‌دهنده و دولت عمل می‌کند و در صورت نیاز مبادله بیت‌کوین و ارز فیات را تسهیل می‌کند.

پولیس همچنین گفت که به نظر او حفاظت از حریم خصوصی شهروندان نقش کلیدی دولت است.

ایالت‌های آمریکا با جذب کسب و کارها و کارآفرینان برای ایجاد شغل و توانمندسازی اقتصاد محلی به دنبال تبدیل شدن به مرکزی برای نوآوری در فضای کریپتو هستند. برای این کار آن‌ها می‌خواهند قوانینی را برای بیت‌کوین اعمال کنند که موجب تشویق کسب و کار شود.

ایالت New Hampshire یک کمیسیون مطالعاتی برای بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال ایجاد کرد تا راه‌های را که منجر به تقویت نوآوری در اقتصاد این ایالت می‌شود را بررسی کند. از سوی دیگر، در ایالت Missouri، بیت‌کوین به زودی به طور کلی از مالیات ایالت معاف شود، در حالیکه ایالت Tennessee می‌خواهد  بیت‌کوین خریداری کند. با این حال، ایالت آریزونا با پیشنهاد تبدیل بیت‌کوین به یک ارز قانونی در این ایالت، قدمی فراتر برداشته است.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *