14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
اخبار منتخب سردبیر

داماک، بزرگترین توسعه دهنده املاک و مستغلات دبی بیت کوین و اتریوم می‌پذیرد

دبی به سرعت در حال ظهور به عنوان مرکز ارزهای دیجیتال جهان و به لطف سیاست‌های دوستدار کریپتو خود است. در روز چهارشنبه، 27 آوریل، بزرگترین توسعه دهنده املاک و مستغلات دبی، داماک (Damac Properties) گفت که پرداخت‌های کریپتو را در بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در برابر فروش دارایی آغاز خواهد کرد.

این غول املاک گفت معرفی فروش ملک بازار املاک و مستغلات در دبی را متحول خواهد کرد. علاوه بر این، ارزهای دیجیتال همچنین راحتی و اختیاری را برای توسعه دهندگان دارایی در سراسر جهان به ارمغان می‌آورند. علی سجوانی، مدیر کل عملیات داماک در گفتگو با کهلیج تایمز گفت:

«این حرکت به سمت مشتریانی است که دارای ارزهای دیجیتال هستند، یکی از ابتکارات ما برای تسریع اقتصاد جدید برای نسل‌های جدیدتر و برای آینده صنعت ما است. برای کسب و کارهای جهانی مانند ما بسیار مهم است که در راس تکامل باقی بمانند. ارائه یک حالت تراکنش دیگری هیجان‌انگیز است و ما خوشحالیم که ارزشی را که این فناوری برای مشتریانمان به ارمغان می‌آورد را تشخیص می‌دهیم.»

همانطور که گفته شد، دبی به دلیل قوانین و مالیات دوستدار کریپتو در حال تبدیل شدن به محبوب‌ترین مقصد برای نوآوری ارزهای دیجیتال است. در نتیجه، شرکت‌ها در سراسر بخش‌ها پذیرای پرداخت‌های کریپتو هستند. استارت آپ تحویل کالا در دبی YallaMarket همچنین اضافه کرد که آنها شروع به پذیرش پرداخت‌های کریپتو خواهند کرد.

ارزهای دیجیتال و املاک و مستغلات

شکاف بین بازار کریپتو و بازار املاک و مستغلات سریعتر از حد انتظار پر شده است. پیش از این، بسیاری از مردم مجبور بودند ابتدا رمزارز خود را برای خرید خانه به دلار تبدیل کنند. با این حال، سناریو احتمالا تغییر کرده است.

شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های جدیدی در بازار وجود دارند که خریداران املاک را قادر می‌سازند تا با کریپتو خود وام مسکن بدهند. بنابراین، کاربران اکنون می‌توانند مستقیماً دارایی‌های دیجیتال خود را به عنوان وثیقه نگه دارند و از هرگونه مالیات بر عایدی سرمایه در طول فرآیند تبدیل اجتناب کنند.

این اتفاق زمانی رخ داده است که بازار کریپتو با گذشت زمان به بلوغ خود ادامه می‌دهد و مردم اعتماد بیشتری به دارایی‌های دیجیتال پیدا می‌کنند. با این حال، از آنجایی که کریپتو تا حد زیادی نوسان دارد، ممکن است خریدار مجبور شود در صورت سقوط، پول بیشتری به عنوان دارایی دیجیتال به عنوان وثیقه بگذارد.

منبع: CoinGape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *