17 اردیبهشت, 1403 | May, 5, 2024
اخبار منتخب سردبیر

شبکه WOO با پشتوانه بایننس، پشتیبانی از پرداخت‌های فیات را اضافه می‌کند

پروژه WOO X پلتفرم دیفای از طریق مشارکت با پلتفرم فین‌تک مرکوریو (Mercuryo)، پشتیبانی از پرداخت‌های فیات را اضافه کرده است.

این اولین باری خواهد بود که WOO چنین خدماتی را به مشتریان خود ارائه می‌کند، زیرا تلاش می‌کند با ارائه گزینه‌های پرداخت بیشتر، کاربران بیشتری را جذب کند. اما پرداخت‌های فیات به احراز هویت (KYC) نیز نیاز دارند.

این حرکت همچنین در بحبوحه زمان متلاطم برای فضای دیفای انجام می‌شود، که تا حد زیادی نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال را دنبال می‌کند.

کاربران WOO اکنون می‌توانند ارزهای دیجیتال را از طریق کارت اعتباری خریداری کنند

WOO اشاره کرد که در ابتدا فقط دارندگان کارت‌های مسترکارت و ویزا قادر به خرید دارایی‌های دیجیتال از این پلتفرم خواهند بود. کاربران می توانند USDT را با پرداخت دلار، یورو، پوند و رئال برزیل خریداری کنند. این پلتفرم در حال آماده‌شدن است تا فروشندگان و سیستم‌های پرداخت بیشتری را برای هر دو نوع ارز اضافه کند.

با این حال، به‌روزرسانی‌های آینده دارای پشتیبانی بیشتر از انتقال مستقیم بانکی و موارد دیگر خواهند بود. این پلتفرم معتقد است که پشتیبانی از پرداخت‌های فیات به آنها کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری از سراسر جهان اضافه کنند.

در اوایل سال جاری، بایننس 12 میلیون دلار در WOO سرمایه گذاری کرده‌بود که برای توسعه بیشتر محصولات دیفای استفاده‌شد.

مرکوریو از بیش از 120 پروژه و صرافی‌های بلاک چین پشتیبانی می‌کند. در سال 2020، مرکوریو با بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، یکپارچه شد. این مشارکت به کاربران بایننس کمک کرد تا از طریق کارت‌های بانکی، رمزارزهای اصلی مانند بیت کوین، اتریوم و تتر را خریداری کنند.

WOO پشتیبانی از GMT را اضافه می‌کند

در همین حال، توکن بومی شبکه WOO بیش از 6 درصد از پایین‌ترین سطح دو ماهه خود جهش کرد. توکن WOO در زمان انتشار با قیمت متوسط ​​0.423 دلار معامله می‌شود. توکن WOO صد و بیست و نهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش کل بازار بیش از 442 میلیون دلار است.

علاوه بر این، شبکه WOO همچنین اعلام کرد که کاربران برنامه STEPN برای کسب درآمد مبتنی بر سولانا (SOL) می‌توانند مستقیماً توکن‌های GMT ​​را از طریق پلتفرم به سولانا ارسال کنند.

توکن STEPN برترین برنده در 30 روز گذشته است. توکن GMT در زمان انتشار به طور متوسط ​​​​3.35 دلار معامله می‌شود. این توکن در 30 روز گذشته بیش از 225 درصد افزایش یافته است. در حالی که در 60 روز گذشته 2040 درصد افزایش یافته است.

منبع: CoinGape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *