25 اردیبهشت, 1403 | May, 13, 2024
اخبار منتخب سردبیر

با رسیدن ADA به پایین‌ترین سطح سال تعداد هولدرهای کاردانو از 3.6 میلیون نفر فراتر رفت

با توجه به جمع‌آوری داده‌های درون زنجیره‌ای و بازار Messari، تعداد هولدرهای کاردانو اخیراً از 3.6 میلیون کیف پول فراتر رفته است، زیرا قیمت پایه سکه ADA به 0.8 دلار در ماه مارس رسیده است.

افزایش تعداد هولدرهای کاردانو حاکی از رشد کلی شبکه با وجود عملکرد نوسانی ارز دیجیتال ADA در بازار است. واگرایی بین عوامل بازار و عوامل فاندامنتال ممکن است یک عامل اطمینان بخش برای دارندگان طولانی مدت کاردانو باشد زیرا عملکرد بازار دارایی معمولاً با رشد پروژه مطابقت دارد.

در حال حاضر، آدرس‌هایی که حدود 100 ADA دارند، بزرگترین نمایندگان شبکه هستند. اما تنها 3042 دارنده بیش از 1 میلیون ADA در موجودی خود دارند. در مقایسه با سایر شبکه‌ها، واضح است که ADA در مقایسه با شبکه‌های مشابه، نهنگ‌های میلیونر بیشتری دارد. چنین توزیعی نیز به دلیل قیمت نسبتا پایین ADA در بازار امکان پذیر است.

عملکرد بازار کاردانو

ADA در واقع از نظر قیمت به کف مطلق سال 2022 رسیده‌است و اکنون حدود 0.78 دلار معامله می‌شود. چنین کاهش شدیدی پس از پامپ 55 درصدی کاردانو به دنبال افزایش تعداد راه‌حل‌های DeFi در شبکه رخ داد.

پیش از این، ADA در رکود طولانی‌مدت ناشی از ماهیت سوداگرانه آخرین پامپ ADA حرکت می‌کرد که با اعلام فن‌آوری قرارداد هوشمند تقویت می‌شد. مشکل این بود که اولین راه‌حل‌های کاربردی در ADA ماه‌ها پس از انتشار ارائه شد، به همین دلیل است که بازار علاقه خود را به سکه از دست داد.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *