28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار اخبار فوری مقالات منتخب سردبیر

گزارش: معامله‌گران VIP بایننس نگاهی پنهانی به تسویه حساب در ایالات متحده داشتند.

گزارش شده است که در یک شام اختصاصی در سنگاپور، برخی از مدیران بایننس به معامله‌گران در مورد تسویه حساب معلق با مقامات آمریکایی گفته‌اند که به صرافی اجازه می‌دهد تا در تجارت باقی بماند.

 

گزارش شده است که مدیران صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در مورد تسویه بالقوه 4.3 میلیارد دلاری با مقامات ایالات متحده به بازارسازان برتر آن هشدار دادند.

 

طبق گزارش بلومبرگ در اول دسامبر، معامله‌گران Binance در یک شام اختصاصی سپتامبر در سنگاپور از معامله آزمایشی صرافی ارز دیجیتال با مقامات ایالات متحده مطلع شدند – تقریباً دو ماه قبل از انتشار جزئیات. برخی از مدیران بایننس در این رویداد به برخی از معامله گران گفته اند که صرافی به راحتی می تواند جریمه 4.3 میلیارد دلاری را برای ادامه فعالیت بپردازد.

 

سپس Changpeng “CZ” Zhao، مدیر عامل بایننس، ظاهراً در این رویداد حضور نداشت، اما ریچارد تنگ، که پس از تسویه حساب جایگاه ژائو را به دست آورد، با مهمانان اختلاط می کرد. طبق گزارش بلومبرگ، سخنگوی بایننس گفته است که تصویر رویداد VIP نادرست است، اما از شناسایی جنبه های اشتباه خودداری کرده است.

 

بر اساس پست‌های تنگ در X (توئیتر سابق) از سپتامبر، رئیس وقت بازارهای منطقه‌ای برای کنفرانس Token2049، اجلاس آسیایی موسسه Milken، جایزه بزرگ سنگاپور برای فرمول 1 و “رویدادهای جانبی فراوان” در سنگاپور بود. کوین تلگراف یک مصاحبه اختصاصی با مدیر عامل بایننس در ساعت 6 بعد از ظهر UTC در تاریخ 3 دسامبر منتشر خواهد کرد.

 

بایننس به عنوان بخشی از تسویه حساب خود، باید 4.3 میلیارد دلار به مقامات و رگولاتورهای مختلف ایالات متحده بپردازد و CZ شخصاً مسئول پرداخت 150 میلیون دلار به کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده است. ژائو در زمان انتشار هنوز به قید وثیقه در ایالات متحده آزاد بود، زیرا دادگاه درخواست او را برای بازگشت به امارات متحده عربی قبل از صدور حکم در فوریه بررسی کرد.

 

اگرچه این تسویه حساب تا حد زیادی بسیاری از مشکلات حقوقی بایننس در ایالات متحده را برطرف می کند، صرافی Binance.US و ژائو همچنان با شکایتی روبرو هستند که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در ماه ژوئن ارائه شده است. گروهی از سرمایه گذاران همچنین علیه ستاره فوتبال کریستیانو رونالدو به دلیل نقش او در ترویج توکن های غیرقابل تعویض بایننس (NFT) شکایت کرده اند که ادعا می شود اوراق بهادار ثبت نشده است.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *