27 اردیبهشت, 1403 | May, 16, 2024
اخبار منتخب سردبیر

ال‌جی وارد فناوری ارز دیجیتال و بلاکچین می‌شود

ال‌جی الکترونیک (LG Electronics) فناوری ارز دیجیتال و بلاکچین را به منشور تجاری خود اضافه کرده است. طرح توسعه تجارت غول فناوری کره جنوبی در جلسه سهامداران در ۲۴ مارس ۲۰۲۲ تصویب شد.

LG Electronics به جنبش بیت کوین پیوست

در حالی که غول آسیای شرقی، کره جنوبی، آمادگی خود را برای سوگند یاد کردن رئیس جمهور جدید دوستدار کریپتو خود در اواخر امسال آماده می‌کند، ال‌جی الکترونیک برنامه‌های خود را برای سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتو و فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) نشان داده است تا بتواند از این انقلاب جدید فناوری استفاده کند.

به گزارش پلتفرم خبری محلی Korea JoongAng Daily، این سنگین وزن 64 ساله فناوری رسماً گسترش تجارت خود را به فناوری بلاکچین و ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. سهامداران شرکت در جلسه روز پنجشنبه برای ماجراجویی جدید در فضای کریپتو چراغ سبز نشان دادند.

این شرکت اشاره کرده است که طرح تجاری جدید آن شامل توسعه و فروش نرم افزارهای مبتنی بر بلاکچین و همچنین فروش و واسطه‌گری ارزهای دیجیتال است. با این حال، در پاسخ به این سوال که آیا ال‌جی قصد دارد صرافی ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کند، سخنگوی این شرکت گفت:

«هنوز هیچ چیز قطعی نشده است. ما فقط به طور گسترده به حوزه‌های تجاری اشاره کردیم».

در حالی که این سازنده چندملیتی لوازم الکترونیکی همچنین فاش کرد که در حال سرمایه‌گذاری در تجارت مالکیت معنوی، توسعه و فروش دستگاه‌های پزشکی و موارد دیگر است، به نظر می‌رسد افزودن فناوری‌های نوآورانه مانند کریپتو و بلاکچین به خط تجارت خود هوشمندانه‌ترین حرکت برای شرکت در حال حاضر باشد. این شرکت تجارت گوشی‌های هوشمند خود را کنار گذاشت. طبق گزارش‌ها تجارت گوشی‌های هوشمند در سال گذشته بیش از 4.1 میلیارد دلار ضرر به شرکت وارد کرد.

منبع: crypto.news

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *