26 اردیبهشت, 1403 | May, 15, 2024
اخبار

جو روگان بزرگترین پادکستر جهان به ارزهای دیجیتال بسیار امیدوار است

پادکستر جنجال‌برانگیز، جو روگان گفت که رمزارز یا “کاملاً از بین می‌رود” یا به جامعه فرصتی می‌دهد تا “راهی بهتر برای زندگی کردن” بیابد.

این کمدین و مفسر جنجالی، در مصاحبه اخیر خود در پادکست گفت که “امید زیادی” به ارزهای دیجیتال دارد. وی در اپیزود شماره 1760  پادکست خود با عنوان “تجربه جو روگان“، با همکار پادکستی خود، آدام کری، درباره آینده ارزهای دیجیتال بحث کرد. علیرغم تلاش Spotify برای سانسور برخی از قسمت‌های توهین‌آمیز پادکست ، تخمین زده می‌شود که هر اپیزود پادکست روگان ۱۱ میلیون شنونده داشته باشد.

روگان که پادکست او در سال 2021 در Spotify رتبه اول را به خود اختصاص داد، اظهار داشت:

 ارز دیجیتال “یا به طور کامل از بین می رود، یا ما از آن به عنوان فرصتی برای اصلاح مسیر حرکت و یافتن راهی بهتر برای زندگی خود استفاده خواهیم کرد.”

کری مجری  پادکست راستگرای ” No Agenda ” است. وی توسط رسانه های اصلی و جامعه پزشکی به دلیل ترویج تئوری های توطئه مورد انتقاد قرار گرفت.

کری توضیح داد که «تعداد زیادی از جوانان وجود دارند که از کار خود انصراف می­دهند و به سمت ایجاد سیستم‌های موازی و شبکه‌های موازی حرکت می‌کنند». وی سپس اضافه کرد: «من در قطار بیت‌کوین هستم زیرا معتقدم پول من در آنجا امن‌تر است. “

او همچنین گفت:

«سیستم پولی خراب است. باعث تورم می شود، باعث بدبختی می شود، باعث جنگ می شود زیرا به نفت مرتبط است.»

چشم انداز روگان برای متاورس

روگان و کری همچنین در مورد احتمالات متاورس دیجیتال  که توسط سیلیکون ولی کنترل می­شود و درباره نقش بالقوه NFT ها در این فضا بحث کردند. روگان آینده‌ای را فرض کرد که در آن شرکت‌ها توکن‌های دیجیتالی خود را ارائه می‌کنند و مشتریان باید از آنها برای خرید محصولات خود استفاده کنند. وی گفت:

«اپل به راحتی می‌تواند این کار را انجام ده. شما سکه می‌خرید، و از طریق آن سکه‌ها محصولات آنها را خریداری می کنید. این طرح تقریباً شبیه نسخه دیگری از سهام یا همچین چیزی است».

با این حال، کری متقاعد نشد و گفت: در«این طرح و نقشه ­ای نیست» و انتظار دارد که نهادها و دولت‌های قدرتمند در عوض، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را مورد توجه قرار دهند.

منبع

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *