29 اردیبهشت, 1403 | May, 18, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

شیبا 2 : توکن Sei پس از راه‌اندازی بتا، صرافی‌ها به ارزش 1.8 میلیارد دلار رسید.

این توکن برای یک جلسه معاملاتی وحشیانه در صرافی های اصلی باز شد.

 

لایه 1 معاملات بلاک چین شبکه Sei به ارزش 1.8 میلیارد دلاری در روز اولیه فهرست توکن رسیده است.

در 15 آگوست، صرافی‌های بزرگی مانند Binance، Bybit و Bitget مشترکاً توکن اصلی شبکه Sei (SEI) را فهرست کردند. در بایننس، این توکن با قیمت 0.064 دلار در هر قطعه باز شد و تا 0.48 دلار افزایش یافت. در زمان انتشار 0.18 دلار معامله می شد. کل عرضه 10 میلیارد SEI و عرضه اولیه 1.8 میلیارد SEI است.

 

در همان روز، Sei فاز بتا شبکه اصلی خود را راه اندازی کرد. توسعه دهندگان ادعا می کنند که در مرحله آلفای خود، بلاک چین بیش از 400 میلیون تراکنش و 7.5 میلیون کیف پول آزمایشی ایجاد کرده است. Sei ادعا می کند که شبکه آن می تواند تراکنش ها را در عرض 0.5 ثانیه نهایی کند و تا 20000 تراکنش را در یک زمان پردازش کند.

 

Sei که بر روی کیت توسعه نرم‌افزار Cosmos ساخته شده است، برای مقیاس‌بندی قابلیت‌های معاملاتی صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) با موتور منطبق و سفارش ابزارهای پیشگیری از جلو طراحی شده است.

 

توسعه دهندگانی که در Sei ساخته می شوند به صندوق توسعه اکوسیستم 120 میلیون دلاری دسترسی دارند که بخشی از آن به دلیل کمک 20 میلیون دلاری MEXC Global در ژانویه است. در ماه آوریل، این شرکت 50 میلیون دلار برای صندوق اکوسیستم خود از Bitget و شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Foresight Ventures جمع آوری کرد.

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *