18 اردیبهشت, 1403 | May, 7, 2024
اخبار

بایننس حامی رسمی جام ملت های آفریقا شد

بایننس با خرسندی بسیار اعلام کرد که حامی رسمی مسابقات جام ملت های آفریقاTotalEnergies 2021 (AFCON) است. این مسابقات از 9 ژانویه تا 6 فوریه 2022 در کامرون برگزار می شود.

قرارداد حمایت مالی بایننس با جام ملت های آفریقا، این صرافی را به پلتفرم انحصاری ارز دیجیتال و بلاک چین برای مسابقات AFCON 2021 تبدیل می کند و بایننس برند و فناوری جهانی خود را به فوتبال آفریقا خواهد برد.

بایننس همچنین شریک رسمی Assist of the Day / Binance Assist of the Week / Binance Assist of the Tournament خواهد بود که در کانال های رسانه های اجتماعی CAF و در هر شش مکان در پنج شهر کامرون تبلیغ می شود.

جام ملت‌های آفریقا TotalEnergies یکشنبه 9 ژانویه 2022 از ساعت 5 بعد از ظهر (WAT) در ورزشگاه اولمبه در یائونده آغاز شد و کشور میزبان کامرون به مصاف بورکینافاسو رفت. بیش از 160 کشور این مسابقات را با بیش از 300 میلیون مخاطب به صورت زنده پخش خواهند کرد.

Veron Mosengo-Omba، دبیر کل CAF (کنفدراسیون فوتبال آفریقا) گفت:

 

“من از استقبال بایننس به عنوان حامی رسمی مسابقات AFCON در سال جاری خوشحالم. بایننس از طریق این همکاری با CAF و فوتبال با کاربران خود و جامعه آفریقایی ارتباط بیشتری برقرار خواهد کرد.  همچنین CAF آماده پذیرش فناوری مبتنی بر بلاک چین و تأثیر آن بر آینده توسعه فوتبال آفریقا است. مطمئن هستم که با بایننس می‌توانیم فوتبال آفریقا را به سطح جدیدی برسانیم.”

 

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *