25 اردیبهشت, 1403 | May, 14, 2024
اخبار منتخب سردبیر

رکود قیمت کریپتو همچنان ادامه دارد

بیت کوین طی چند روز گذشته به کمی بیش از 43000 دلار و به اوج خود در طی دو ماه اخیر رسید. معاملات طی هفته سبک بود زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال سیگنال‌هایی بودند که حاکی از به پایان رسیدن مارپیچ نزولی بیت کوین به نقطه پایانی خود باشد و بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار آماده ورود به یک چرخه صعودی جدید است. اتر و اکثر آلتکوین های دیگر از یک الگوی کند مشابه پیروی کردند. رکود قیمت کریپتو همچنان ادامه دارد.

جو دی پاسکوال، مدیرعامل BitBull Capital به CoinDesk گفت:

طی دو روز اخیر بیت کوین را در یک منطقه متلاطم دیدیم که روند مشخصی نداشت. حجم آن نیز کم بود. شکست رکورد بیت کوین در عبور از 45000 دلار نشانه ضعف ذاتی آن است. هنگامیکه بیت کوین افت شدیدی را تجربه می‌کند، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران به دنبال خرید تهاجمی برای تایید کف قیمت و برگشت هستند. با این حال، از زمانی که بیت کوین برای مدت کوتاهی به زیر 40000 دلار سقوط کرد، چیز زیادی از آن ندیدیم.

مشکلات بازار کریپتو در حالی اتفاق می‌افتد که امیکرون در حال افزایش است. بسیاری از کسب‌وکارها با مشکلات زنجیره تامین و افزایش هزینه مواد خام دست و پنجه نرم می‌کنند. چهارشنبه گذشته، بانک مرکزی ایالات متحده نیز گزارش داد که تورم به 7 درصد رسید. این بالاترین رقم در 40 سال گذشته است و می‌تواند از دلایل رکود قیمت کریپتو باشد.

پاسکوال افزایش چشمگیری در قیمت بیت کوین طی روزهای آینده نمی بیند. او خاطرنشان کرد که گزینه های بعدی که در 28 ژانویه منقضی می شوند می‌توانند به عنوان “محرک احتمالی” بیت کوین را به 50000 دلار برساند.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *