28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار منتخب سردبیر

شرکت رسانه دیجیتال نیویورک جدیدترین شرکتی که بیت کوین را به ترازنامه اضافه کرده است

Townsquare Media، یک شرکت بازاریابی دیجیتال و ایستگاه رادیویی مستقر در نیویورک است. این شرکت با افزودن 5 میلیون دلار بیت کوین (BTC) به ترازنامه خود، از ارز دیجیتال اصلی پشتیبانی می‌کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) پرونده‌ای مبنی بر افشای خرید بیت کوین توسط Townsquare جمع آوری کرد.

طبق این پرونده، این شرکت در سه ماهه اول سال 2021 «مجموعاً 5 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرد».  شرکت توضیحی در مورد اینکه چرا سرمایه گذاری در حوزه رمزنگاری را انتخاب کرد، ارائه کرد:

«این شرکت به پتانسیل بلندمدت دارایی های دیجیتال به عنوان یک سرمایه‌گذاری اعتقاد دارد. این شرکت ممکن است در هر زمان بر اساس دیدگاه خود از شرایط بازار، دارایی‌های دیجیتال خود را افزایش یا کاهش دهد.»

Townsquare اعلام کرد که زیان 400 هزار دلاری ناشی از «تغییر ارزش منصفانه» دارایی‌های دیجیتال خود را در طول سه ماهه ثبت کرده است.

به نظر می رسد که این ضرر به دلیل روش غیرمعمولی است که شرکت‌ها باید در مورد دارایی های رمزنگاری گزارش دهند. Townsquare همچنین اعلام کرد که می‌توانست بیت کوین خود را در 31 مارس به مبلغ 6.2 میلیون دلار بفروشد، قیمت بیت کوین در آن روز با قیمتی در حدود 45500 دلار بود. این شرکت اعلام کرد که سرمایه‌گذاری بیت کوین خود را به دلیل سهولت تبدیل آن به پول نقد با استفاده از صرافی ارز دیجیتال نقد می‌کند.

با کاهش قیمت بیت کوین شرکت‌هایی که بیت کوین در دارایی در ترازنامه خود زیان‌هایی را گزارش کرده‌اند.

پیش از این در ماه می، گلکسی دیجیتال هولدینگ، مدیر سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، ضرر 111.7 میلیون دلاری را در سه ماهه اول سال 2022 به دلیل زیان‌های محقق نشده در سبد ارزهای دیجیتال خود گزارش کرد. مایکل سیلور، مدیر عامل MicroStrategy و مدافع بیت کوین نیز باید به سرمایه‌گذاران اطمینان می‌داد که در صورت درخواست، به دلیل وام 205 میلیون دلاری بیت کوین که در ماه مارس گرفته‌بود، شرکت می‌تواند بدهی های خود را پوشش دهد.

منبع: cointelegraph

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *