27 اردیبهشت, 1403 | May, 16, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

معامله‌گران کریپتو با بیش از 100 میلیون دلار انحلال کوتاه مدت متحمل شدند زیرا بیت‌کوین به بالاترین حد 3 ماهه به بیش از 31 هزار دلار رسید.

بیت کوین از 31000 دلار گذشت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز روز دوشنبه به شدت افزایش یافت و بسیاری از معامله گران اهرمی را غافلگیر کرد.

 

معامله گران مشتقات ارزهای دیجیتال بیش از 150 میلیون دلار انحلال را در 24 ساعت گذشته متحمل شده اند زیرا افزایش سریع قیمت دارایی های دیجیتال بسیاری از فعالان بازار را غافلگیر کرده است. داده‌های CoinGlass نشان می‌دهد که بیشتر پوزیشن‌هایی که از بین رفته‌اند –

به ارزش حدود 110 میلیون دلار – شورت‌های اهرمی بودند یا معامله‌گرانی که شرط می‌بندند قیمت‌ها کاهش می‌یابد. این دومین حجم نقدینگی کوتاه مدت در هر روز از اواخر اوت بود.

 

معامله گران بیت کوین (BTC) با انحلال 55 میلیون دلاری مواجه شدند، عمدتاً کسانی که قیمت آن را کوتاه کردند و پس از آن معامله گران اتر (ETH) تقریباً 29 میلیون دلار نقدینگی در هر کوین گلس داشتند. سفته بازان Chainlink (LINK) همچنین بیش از 9 میلیون دلار در نقدینگی متحمل شدند زیرا LINK به بالاترین قیمت خود از می 2022 رسید.

 

این انحلال‌ها زمانی رخ داد که بیت‌کوین 4 درصد رشد کرد و برای اولین بار از ماه جولای از سطح قیمت 31000 دلار عبور کرد و پیشرفت ماه اکتبر خود را افزایش داد. اکثر ارزهای دیجیتال جایگزین یا آلت کوین ها نیز افزایش یافتند، به طوری که چین لینک، پلیگون (MATIC) و پولکادوت (DOT) در یک نقطه پیشرفت های 6 تا 10 درصدی را ثبت کردند.

 

انحلال زمانی اتفاق می افتد که یک صرافی یک موقعیت معاملاتی اهرمی را به دلیل از دست دادن جزئی یا کلی پول اولیه معامله گر یا “حاشیه” می بندد، زیرا معامله گر نمی تواند الزامات حاشیه را برآورده کند یا وجوه کافی برای باز نگه داشتن موقعیت را ندارد. .

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *