29 اردیبهشت, 1403 | May, 18, 2024
آلتکوین اخبار فاندامنتال منتخب سردبیر

آیا خبر خوب برای پروتکل TRON , واقعاً خبر خوبی برای TRX است؟

ترون در ماه گذشته موفق شد از پروتکل های مختلف از نظر درآمدزایی پیشی بگیرد. با افزایش قیمت ها، فعالیت استیبل کوین نیز افزایش یافت.

 

ترون نسبت به ارزهای دیجیتال اصلی بهتر عمل کرد و در درآمدزایی در طول ماه پیشرو بود استفاده فعال از USDT در شبکه Tron باعث ایجاد آدرس ها و تراکنش های روزانه می شود افزایش بیت کوین در چند روز گذشته باعث جلب توجه به چندین آلتکوین نیز شده است. با این حال، در کمال تعجب، Tron [TRX] یکی از پروتکل هایی بوده است که بیشترین رشد را در ماه گذشته داشته است.

 

Earnings remain high

 

در واقع، ترون در 30 روز گذشته موفق شد از بازیگران اصلی مانند Lido Finance، Ethereum و Uniswap در درآمدزایی پیشی بگیرد. یکی از عوامل کلیدی که به درآمد چشمگیر ترون کمک می کند، حجم بالای استیبل کوین آن است. داده‌های اخیر نشان می‌دهد که حجم USDT در Tron با 43.8 میلیارد دلار تقریباً برابر با 39 میلیارد دلار اتریوم است. آنچه Tron را متمایز می کند، استفاده از USDT در شبکه آن است. این فقط یک ذخیره ارزش نیست، بلکه به طور فعال برای معاملات مختلف در اکوسیستم Tron استفاده می شود.

 

این افزایش استفاده از استیبل کوین همچنین منجر به افزایش تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه ترون شد. طبق داده‌های آرتمیس، این تعداد در ماه گذشته از 1.34 میلیون به 1.48 میلیون افزایش یافته است. به طور همزمان، تعداد تراکنش‌های روزانه در شبکه طی این دوره افزایش یافت که نشان‌دهنده علاقه و تعامل رو به رشد در جامعه ترون است.

 

State of Tron

 

در بخش DeFi، Tron’s Total Value Locked (TVL) در هفته های اخیر افزایش قابل توجهی داشته است و در زمان نگارش این مقاله به 6.87 میلیارد دلار رسیده است. با این حال، شایان ذکر است که حجم مبادلات غیرمتمرکز ترون (DEX) طی ماه گذشته شاهد نوساناتی بود. در حالی که TVL افزایش یافت، DEX ها در شبکه همچنان برای رشد مداوم تلاش می کردند. رشد مداوم در تعداد تراکنش ها و حجم معاملات در این DEX ها عامل مهمی در موفقیت پایدار ترون در بخش DeFi خواهد بود.

 

در مورد قیمت TRX، طی هفته گذشته با قیمت 0.091 دلار، روند صعودی قابل توجهی را شاهد بود. علاوه بر این، داده‌های Hyblock نشان می‌دهد که اگر TRX از 0.094 دلار فراتر رود، می‌تواند انحلال قابل توجهی از موقعیت‌های فروش با اهرم 25 برابری داشته باشد. این سناریو می تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت TRX داشته باشد و به طور بالقوه آن را بالاتر ببرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *