29 اردیبهشت, 1403 | May, 18, 2024
اخبار منتخب سردبیر

پیش‌بینی قیمت EOS: الگوی کنج قیمت EOS را به نقطه 3 دلار می‌رساند

مرحله اصلاح اخیر قیمت EOS (ایاس) را 28 درصد و به نقطه پشتیبانی 2.12 دلار کاهش داد. در پاسخ به الگوی کنج (wedge) نزولی، این آلتکوین از پشتیبانی 2.12 دلار برگشت و به حرکت صعودی به سمت نقطه 3 دلار ادامه داد. آیا خریداران می‌توانند الگوی کنج را برای تقویت یک رالی صعودی فعال کنند؟

نکات کلیدی:

  • قیمت EOS به 2.7 دلار نزدیک می‌شود.
  • قیمت EOS در شش روز گذشته 20 درصد افزایش یافته است.
  • حجم معاملات روزانه در ایاس 999 میلیارد دلار است که نشان دهنده افزایش 128 درصدی است.

از سال گذشته جفت EOS/USDT تحت تأثیر الگوی کنج نزولی کاهش یافته است. چرخه صعودی اخیر از خط روند حمایت (1.83 دلار) آلتکوین را به 3 دلار رساند. با این حال، در میان فروش فعلی در بازار کریپتو، قیمت سکه 28 درصد کاهش یافت.

قیمت EOS از حمایت 2.12 دلاری بازگشت، که نشان می‌دهد معامله‌گران در حال خرید در افت قیمت هستند و قیمت احتمالاً مقاومت همسویی 3 دلار و خط روند مقاومت نزولی و متحرک نمایی 200 روزه را دوباره آزمایش خواهد کرد.

برای دارندگان EOS: معامله‌گران باید مقاومت 3 دلاری را به دقت زیر نظر داشته باشند زیرا رالی احتمالی می‌تواند خط روند نزولی و متحرک نمایی 200 روزه را بشکند.

شکست صعودی و پایداری بالاتر از این مقاومت نشان‌دهنده چرخش مثبت در احساسات معامله‌گران است که هدف اول 3.7 دلار را نشان می‌دهد.

از طرف دیگر، یک معکوس نزولی از مقاومت 3 دلار، الگو را با هدف پایین بعدی تا 1.9 دلار دست نخورده نگه می‌دارد.

شاخص‌های تکنیکال

RSI: شیب RSI به منطقه صعودی بازگشته است، که نشان می‌دهد معامله گران نسبت به افزایش کوتاه مدت خوشبین هستند.

EMAs: قیمت سکه 20، 50 و 100 EMA را بازیابی کرد که آخرین اصلاح در اواخر مارس را تضعیف کرد. با این حال، متحرک نمایی 200 روزه با مقاومت 3 دلاری همسو شد و فشار عرضه را برای خریداران تقویت کرد.

  • سطوح مقاومت: 2.7 دلار و 3 دلار
  • سطوح پشتیبانی: 2.14 دلار و 1.8 دلار

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *