20 اردیبهشت, 1403 | May, 9, 2024
اخبار منتخب سردبیر

بایدن مشاور سابق ریپل را به عنوان معاون نظارت بر فدرال رزرو معرفی می‌کند

پست معاون نظارت بر فدرال رزرو از زمان پایان دوره ریاست فرماندار راندال کوارلز در اکتبر سال گذشته خالی بوده است.

جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده قصد دارد مایکل بار را که از سال 2015 تا 2017 به عنوان مشاور ریپل خدمت کرده بود، به عنوان معاون نظارت بر فدرال رزرو معرفی کند. کاخ سفید دیروز طی بیانیه‌ای رسمی این خبر را فاش کرد. این موقعیت از زمان پایان دوره فرمانداری راندال کوارلز در اکتبر 2021 خالی بوده است.

بار به غیر از دوران حضورش در ریپل به عنوان دستیار وزیر خزانه‌داری در امور مؤسسات مالی در دولت اوباما خدمت کرد. وی در دوره خدمتش در دولت اوباما به تدوین قانون داد-فرانک کمک کرد. او همچنین در دانشگاه میشیگان استاد دروس مقررات مالی بود. علاوه بر این، بار در شورای اقتصاد ملی در کاخ سفید خدمت کرد.

کاخ سفید اعلام کرد که دولت بایدن تاکنون بیش از 8 میلیون شغل ایجاد کرده است. این بدان معناست که میلیون‌ها خانواده در حال حاضر یک شکل اولیه درآمد دارند. با این حال، تورم به عنوان یک چالش بزرگ برای بسیاری از خانواده ها ثابت شده است، زیرا قیمت‌های مصرف کننده همچنان در حال افزایش است.

کاخ سفید با توضیح اینکه چرا پر کردن سمت نایب رئیس فدرال رزرو برای نظارت حیاتی است، گفت که فدرال رزرو نقش بزرگی در مبارزه با تورم ایفا می کند. با این حال، هیئت مدیره فدرال رزرو در حال حاضر کامل نیست. کاخ سفید اضافه کرد که بار بسیار مناسب است زیرا تخصص و تجربه لازم را دارد.

نقش دو حزبی

بایدن در ادامه از بار تمجید کرد و گفت:

«بار از سراسر طیف سیاسی حمایت قوی دارد. او می‌داند که این شغل یک شغل جناحی نیست، بلکه نقشی حیاتی در تنظیم نهادهای مالی کشور ما ایفا می‌کند تا اطمینان حاصل شود که با آمریکایی‌ها منصفانه رفتار می‌شود و از ثبات اقتصاد ما محافظت می‌کند.»

شرود براون، سناتور اوهایو از جمله کسانی است که از نامزدی بار حمایت کرد و گفت:

«اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما به یک هیئت مدیره فدرال رزرو کامل نیاز داریم، از جمله یک نایب رئیس نظارت. معاون نظارت نقش مهمی در حفاظت از سیستم مالی ما ایفا می‌کند و باید مقررات مالی قوی را در اولویت قرار دهد و ریسک‌های اقتصاد ما را شناسایی کرده و جلوتر از آنها بماند.»

براون افزود که این موقعیت بسیار مهم است، به ویژه با ادامه افزایش قیمت‌ها تضمین می‌کند که اقتصاد دارد برای همه کار می‌کند. شرود گفت که بار اهمیت این نقش را در این زمان حساس در بهبود اقتصادی ما درک می‌کند.

شرود متعهد شد که از بار حمایت کند و از همکاران جمهوریخواه خود خواست که داستان بازی قدیمی حملات شخصی و عوام فریبی خود را کنار بگذارند و آمریکایی‌ها و جیب آنها را در اولویت قرار دهند.

همانطور که شرود گفت، معاون نظارت بر فدرال رزرو یک نقش دو حزبی است. شایان ذکر است که اولین انتخاب بایدن برای این سمت، سارا بلوم راسکین، رئیس سابق هیئت مدیره فدرال رزرو بود. راسکین از حملات منافع خاص و قانونگذاران جمهوری‌خواه که نامزدی او را شخصی جلوه داده بودند، به عنوان دلایل کناره‌گیری خود از این پست نام برد.

منبع: cryptoslate

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *