25 اردیبهشت, 1403 | May, 14, 2024
اخبار منتخب سردبیر

کارگزاری ژاپنی نومورا شروع به ارائه مشتقات بیت کوین در آسیا کرد

غول کارگزاری ژاپنی نومورا (Nomura Holdings) به دلیل تقاضای بالا شروع به ارائه مشتقات بیت کوین به مشتریان نهادی خود کرده است. این تصمیم درست در زمانی اتخاذ می‌شود که بیت کوین مرحله سختی را پشت سر می‌گذارد و زیر 30000 دلار معامله می‌شود.

نومورا باید پیش فروش‌های غیر قابل تحویل بیت کوین و گزینه های غیر قابل تحویل را به صورت نقدی ارائه دهد. بنابراین، مشتریان آن می‌توانند معاملات آتی بیت کوین و گزینه‌های موجود در بازار را آغاز کنند.

طبق گزارش بلومبرگ، نومورا اولین معامله را در اوایل این هفته در پلتفرم شرکت گروه CME انجام داد. همچنین با شرکت سازنده بازار کامبرلند DRW LLC همکاری کرده است. تیم آلبرز، رئیس ساختار فارکس در آسیای سابق ژاپن، گفت:

«اخیراً نوسانات قابل توجهی وجود داشته است. پس از فرونشستن گرد و غبار، ارزش گذاری‌ها برای مشتریان نهادی جذاب‌تر می‌شود. ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که این کار را آغاز کنیم زیرا این پرتاب «شروع سفر ما به فضا» را برای تجارت بازارهای جهانی نشان می‌دهد.»

گسترش نومورا در ارز دیجیتال

در اوایل سال جاری، غول بانکی ژاپنی نومورا قصد خود را برای ورود به رمزارزها اعلام کرد. با این حال، تصمیم برای گسترش در بازارهای جهانی در یک زمان بسیار حساس است. بازار کریپتو در 45 روز گذشته بیش از 300 میلیارد دلار از ثروت سرمایه‌گذاران را از بین برده است. در نتیجه، کریپتو احتمالاً با نظارت فزاینده‌ای از سوی سیاست‌گذاران در سراسر جهان مواجه خواهد شد.

از سوی دیگر، شرایط اقتصاد کلان جهانی برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال مساعد نیست. فدرال رزرو احتمالا با افزایش نرخ بهره در سال جاری برای کنترل تورم فزاینده اقدام تهاجمی خواهد کرد. در عین حال، احتمال رکود در ایالات متحده اگر دومین سه ماهه متوالی تولید ناخالص داخلی منفی را گزارش کند، بیشتر می‌شود.

آلبرز گفت:

«ما انتظار داریم که این بخش در طول زمان کریپتو به بلوغ برسد و قانونمندتر شود که این امر آن را برای سرمایه‌گذاران نهادی جذاب‌تر می‌کند. در نتیجه، نوسانات باید در طول زمان کاهش یابد.»

منبع: coingape

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *