26 اردیبهشت, 1403 | May, 15, 2024
اخبار

گزارش هفتگی جریان‌های صندوق دارایی دیجیتال

گزارش هفتگی جریان‌های صندوق دارایی دیجیتال هفته حاکی از رکورد خروجی 207 میلیون دلاری بسیار نزولی سرمایه‌گذاران است.

  • محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال، مجموعاً رکورد هفتگی 207 میلیون دلاری را تجربه کردند. این به دنبال خروجی‌هایی است که از اواسط دسامبر آغاز شد و در دوره‌ای 4 هفته ای اکنون بالغ بر 465 میلیون دلار است.
  • بیت کوین هفته گذشته مجموعاً 107 میلیون دلار جریان خروجی داشت. ما معتقدیم این می‌تواند نتیجه مستقیم گزارش FOMC باشد که نگرانی فدرال رزرو ایالات متحده را برای افزایش تورم نشان داد.
  • اتریوم هفته گذشته مجموعاً 39 میلیون دلار جریان خروجی داشت که دور 5 هفته خروجی را به 200 میلیون دلار رساند.
  • محصولات سرمایه‌گذاری سهام بلاک چین با جریان خروجی بالغ بر 10 میلیون دلار در طول هفته از احساسات منفی در امان نماند.

رکورد هفتگی 207 میلیون دلاری محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال

محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال، مجموعاً رکورد هفتگی 207 میلیون دلاری را تجربه کردند. این به دنبال خروجی‌هایی است که از اواسط دسامبر آغاز شد و در دوره 4 هفته‌ای اکنون به 465 میلیون دلار رسیده است. این مقدار 0.8 درصد از کل دارایی‌های تحت مدیریت (AuM) را نشان می‌دهد. این امر باعث توقف شدید 3.6 میلیارد دلاری ورودی‌ها می‌باشد که از آگوست 2021 آغاز شد.

بیت کوین هفته گذشته مجموعاً 107 میلیون دلار جریان خروجی داشت که معتقدیم پاسخی مستقیم به صورت جلسه FOMC بود که نگرانی فدرال رزرو ایالات متحده را برای افزایش تورم و ترس سرمایه گذاران از افزایش نرخ بهره را نشان داد. در طول 4 هفته گذشته، ما شاهد محصولات سرمایه‌گذاری بوده‌ایم که تا 25 درصد از کل گردش معاملات بیت‌کوین را تشکیل می‌دهند، که فعالیت سرمایه‌گذاران را بیشتر از حد معمول نشان می‌دهد.

اتریوم هفته گذشته مجموعاً 39 میلیون دلار جریان خروجی داشت که دور 5 هفته خروجی را به 200 میلیون دلار رساند. بر اساس تناسب با این مقدار بسیار بیشتر از خروجی بیت کوین است که 1.4 درصد از AuM را نشان می دهد. خروجی‌های حاصل از صندوق‌های چند دارایی که مجموعاً 37 میلیون دلار است، نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در موقعیت‌های فروش بسیار خردمندانه عمل می‌کنند، اگرچه Solana و XRP هر دو شاهد جریان‌های جزئی بودند.

محصولات سرمایه‌گذاری سهام بلاک چین با جریان خروجی بالغ بر 10 میلیون دلار در طول هفته از احساسات منفی در امان نماند.

 

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *