26 اردیبهشت, 1403 | May, 15, 2024
اخبار منتخب سردبیر

BTC منطقه 34 هزار دلاری را آزمایش می‌کند

درحالیکه BTC منطقه 34 هزار دلاری را آزمایش می‌کند، اتریوم و آلت‌کوین‌ها ضررهای خود را در برابر بیت‌کوین گسترش می‌دهند.

روز شنبه، بازار کریپتو کاهش بیشتری یافت، به طوریکه بیت‌کوین (BTC) به آخرین سطح قیمت خود در جولای 2021 رسید.

بیت‌کوین امروز در حدود 34 هزار دلار معامله شد. این رمزارز 13 درصد در یک روز و 30 درصد در یک ماه کاهش یافت و سود سالانه خود را به کمتر از 11 درصد کاهش داد. در همین حال، ETH 19٪ کاهش یافت و در 2332 دلار معامله شد. قیمت آن نیز در یک ماه 42 درصد کاهش یافت. اما همچنان ETH در یک سال 108 درصد افزایش قیمت داشته است.

سایر کوین‌های 10 کلاب برتر در یک روز 19 تا 30 درصد کاهش پیدا کردند. انحلال در بازار مشتقات کریپتو از 1 میلیارد دلار فراتر رفت زیرا بر اساس داده‌های Coinglass، بیش از 351,680 موقعیت معاملاتی در 24 ساعت گذشته منحل شد.

همانطور که گزارش شد، پس از فروش سهام شرکت‌های فناوری در ایالات متحده در این هفته، بازار سقوط کرد.

بن کاسلین، رئیس تحقیقات و استراتژی صرافی ارز دیجیتال AAX گفت:

تداوم فروش بیت‌کوین، سفته بازان را از بازار بیرون می راند. با این حال، با ایجاد اهرمی که به سرعت در اطراف این دارایی ایجاد می‌شود، بازار می‌تواند خود را برای یک فشار کوتاه مدت و رالی تسکین آماده کند.

او افزود که فروش به احتمال زیاد برای دارندگان بلندمدت خیلی نگران کننده نیست، اگرچه می‌تواند برخی از تازه واردان  به این فضا را منصرف کند. این تحلیلگر گفت، به ویژه، این مورد برای «کسانی است که کوین‌های میم و سایر توکن‌های مبتنی بر هیپ (hype) را معامله می‌کنند».

بلومبرگ به نقل از گروه سرمایه گذاری Bespoke گزارش داد، در حالی که درصد کاهش بسیار بیشتری هم برای بیت‌کوین و هم برای بازار کل وجود داشته است، این دومین کاهش از نظر دلاری برای هر دو است. «این ایده ای از مقیاس تخریب ارزش به دست می‌دهد که درصد کاهش می‌تواند پنهان شود.»

به نقل از بلومبرگ، آنتونی ترنچف، یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت Nexo گفت:

 

بیت‌کوین توسط موجی از احساس ریسک آسیب می‌بیند. برای نشانه‌های بیشتر، بازارهای سنتی را زیر نظر داشته باشید. ترس و ناراحتی در بین سرمایه‌گذاران قابل لمس است.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *