28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار منتخب سردبیر

بایننس توسعه دهندگان ترا را برای پیوستن به تیم خود تشویق می‌کند

‌در حالی که تیم ترا در تلاش است تا آنچه را که از آن باقی مانده است نجات دهد، افراد بیشتر و بیشتری از این پروژه اغوا می‌شوند تا در جای دیگری مفید واقع شوند. البته، بایننس غول رمزنگاری نمی‌توانست چنین فرصت جذابی را از دست بدهد و به دنبال جذب توسعه‌دهندگان فعال‌تر برای پیوستن‌به تیم «سازندگان» زنجیره BNB خود است.

به همین دلیل اعلامیه‌ای مبنی بر حمایت مالی و زیرساختی از «Terrans» منتشر شد. در آن بیانیه، BNB Chain قول حمایت ویژه برای پروژه‌هایی که از بلاک چین Terra مهاجرت می‌کنند، داده‌است. این شامل بازاریابی، توسعه تجارت و توکن، حمایت از رشد جامعه و سرمایه‌گذاری از صندوق 1 میلیارد دلاری BNB Chain است.

هدف از چنین پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای روشن است. جذب توسعه‌دهندگان از پروژه‌های رمزنگاری بسیار امیدوارکننده به بایننس کمک می‌کند خط dApp‌های خود را که بر روی زنجیره BNB ساخته‌شده‌اند را گسترش دهد. این جذب نیرو به نوبه خود منجر به افزایش تعداد کاربران فعال و افزایش محبوبیت بلاک چین خواهد شد.

مدیر سرمایه‌گذاری در زنجیره BNB، گوندولین رجینا، به وضوح این ایده را بیان کرد و اظهار داشت که آنها آماده‌هستند به «Terrans» در سفر خود برای «ایجاد موج بعدی dApps کریپتو نوآورانه» کمک کنند.

آغاز موج اول مهاجرت 

Stader Labs یکی از اولین پروژه‌هایی بود که این دعوت را پذیرفت و اعلام کرد که مفتخر به پیوستن به خانواده BNB Chain هستند. ارائه‌دهنده نقدینگی یک میلیارد کاربر را هدف قرار داده‌است و ابراز اطمینان کرده‌است که توسعه زنجیره BNB به Stader Labs کمک می‌کند تا به هدف خود دست یابد.

علیرغم برخی احساس ترحم برای کارکنان صادق و سخت کوش ترا، نبرد برای تسلط در فضای وب 3 بیش از پیش داغ و جالب شده‌است.

منبع: U.Today

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *