14 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
اخبار منتخب سردبیر

مدیریت زنجیره تامین در شبکه پالیگان راه‌اندازی می‌شود

  • Ernst & Young (EY)، یکی از اعضای چهار شرکت بزرگ حسابداری و مشاوره، یک مدیریت زنجیره تامین مبتنی بر بلاک چین را برای شبکه پالیگان راه‌اندازی کرده است که هدف آن حذف تنگناها در ردیابی محصولات با رسیدن به بازار است.

یک حرکت برنامه ریزی شده

EY، یکی از برترین شرکت‌های حسابداری جهان از نظر حجم، با پالیگان برای استقرار مدیریت زنجیره تامین OpsChain در Nightfall که بلاک چین لایه 2 اتریوم پالیگان است همکاری کرده است.

هدف این ابتکار رفع تنگناها در زنجیره تامین با ادغام قابلیت ردیابی محصول و مدیریت موجودی است.

توکن ها توسط سازمان‌ها برای نشان‌دادن دارایی‌ها و موجودی آنها ایجاد می‌شود. سپس مدیریت OpsChain این توکن‌ها را در حین حرکت در شبکه زنجیره تامین ردیابی می کند.

شبکه‌های مقیاس‌پذیر مانند پالیگان برای کاهش بار روی بلاک‌چین‌های لایه پایه مانند اتریوم با پردازش تراکنش‌های روی یک زنجیره جانبی برای کاهش ازدحام و هزینه‌های تراکنش در نظر گرفته‌شده‌اند.

راه حل های حفظ حریم خصوصی برای بلاک چین

Nightfall پالیگان، نتیجه تلاش‌های هر دو نهاد، فناوری حفظ حریم خصوصی مبتنی بر اثبات دانش صفر را ارائه می‌کند و تضمین می‌کند که تنها طرف‌های مشخص می‌توانند به کل تاریخچه دارایی‌های ردیابی‌شده دسترسی داشته باشند.

علیرغم این واقعیت که مدیریت زنجیره تامین اغلب به عنوان یک مورد استفاده قانع‌کننده برای فناوری بلاک چین مطرح شده‌است، ممکن است شرکت ها به دلیل فقدان حریم خصوصی در تراکنش‌ها به تعویق افتاده‌باشند.

آنتونی مارتین، سرپرست سازمانی پالیگان، گفت:

«این دقیقاً همان نوع استفاده تجاری است که ما در هنگام ساخت و استقرار شبکه Nightfall پالیگان متصور بودیم. موارد استفاده سازمانی خارج از خدمات مالی هنوز به طور گسترده توسعه نیافته است. ابزارهای حفظ حریم خصوصی دنیای کاملا جدیدی را برای ما باز می کنند.»

مدیریت زنجیره تامین OpsChain شرکت EY که اکنون در نسخه بتا موجود است، اولین محصول مشترک بین Ernst & Young و ابزار مقیاس‌پذیری اتریوم پالیگان از زمان شروع همکاری آنها در سپتامبر سال گذشته است.

پالیگان برای پشتیبانی از Terra Luna

فروپاشی اکوسیستم Terra در هفته گذشته موج های شوکی را به صنعت ارزهای دیجیتال وارد کرده است. این محله کمک های قابل توجهی از جامعه دریافت می‌کند. روز یکشنبه، مدیر اجرایی استودیو پالیگان، رایان وایت، در توییتر اعلام کرد که این شرکت به پروژه‌های Terra برای انتقال به شبکه بلاک چین پالیگان کمک می‌کند.

رایان گفت: «ما از نزدیک با پروژه‌های مختلف Terra کار می‌کنیم تا به آنها کمک کنیم تا به سرعت به پالیگان مهاجرت کنند. ما سرمایه و منابعی را در برابر این مهاجرت ها قرار خواهیم داد تا از توسعه دهندگان و جوامع مربوطه آنها در پلتفرم خود استقبال کنیم و به زودی موارد بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.»

پالیگان به توسعه راه حل های مقیاس پذیر بیشتر ادامه می‌دهد

پالیگان همیشه یک قدم جلوتر از اتریوم بوده است. این شبکه همچنان به طور فعال در حال ایجاد تکنیک‌های مقیاس‌بندی جدید است که می‌تواند به هر دو شبکه در افزایش قابلیت‌های تراکنش‌شان کمک کند. در ماه مارس، پالیگان به Simba Chain پیوست تا مانع ورود Web3 برای شرکت‌های فعلی Web2 در شبکه ETH را کاهش دهد.

در 6 آوریل، پالیگان قصد خود را برای راه‌اندازی شبکه آزمایشی برای بلاک چین خود با تاکید بر مقیاس پذیری اعلام کرد. شبکه‌ای به نام Avail از ماژولار بودن برای دستیابی به مقیاس پذیری عالی و در عین حال حفظ تمرکززدایی و امنیت استفاده می کند.

همچنین، در ماه آوریل، FLUID (FLD) پذیرش پالیگان را به عنوان شبکه مالی غیرمتمرکز اصلی خود (DeFi) اعلام کرد که به آن اجازه می‌دهد تراکنش‌های مقرون‌به‌صرفه و سریع را برای کاربران خود فراهم کند.

طبق داده‌های Alchemy، پلتفرم توسعه‌دهنده وب 3، پالیگان با بیش از 19000 برنامه غیرمتمرکز (dApps) که در شبکه کار می‌کنند، به نقطه عطف پذیرش رسیده‌است. این حاکی از رشد 6 برابری نسبت به 3000 dApps در اکتبر است.

منبع: crypto.news

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *