20 اردیبهشت, 1403 | May, 9, 2024
اخبار اخبار فوری مقالات منتخب سردبیر

جیم کرامر اعتراف می کند که در مورد بیت کوین اشتباه کرده است – “من نارس بودم”.

کرامر که علیرغم ترغیب سرمایه گذاران برای فروش ارز دیجیتال، سود خود را از بیت کوین پاک کرد، گفت: «من پول زیادی به دست آوردم.

 

جیم کرامر، مفسر بازار، به طور ضمنی اعتراف کرده است که در مورد بیت کوین اشتباه کرده است، گفت که او در درخواست سرمایه گذاران برای فروش ارز دیجیتال زودهنگام است.

 

کرامر در بخش 22 نوامبر از نمایش Mad Money خود در CNBC به تماس گیرنده ای که در مورد خرید سهام استخراج کننده بیت کوین CleanSpark پرس و جو کرده بود، پاسخ داد و گفت که هر کسی که بیت کوین را دوست دارد باید در معرض آن قرار بگیرد.

 

نگاه کنید، اگر بیت کوین دوست دارید، بیت کوین بخرید. این دیدگاه من همیشه بوده است. و برای مدتی از آن خوشم آمد و تصمیم گرفتم که پولی به دست آمده است، اما نابهنگام بودم.»

 

کرامر اضافه کرد که علیرغم اینکه قبلاً تماس کاملی با بیت کوین نداشته است، هنوز از سرمایه گذاری خود در آن «پول زیادی به دست آورده است».

 

در 5 دسامبر 2022، زمانی که بیت‌کوین به قیمت 17150 دلار معامله می‌شد، کرامر از سرمایه‌گذاران خواست که همه سرمایه‌گذاری‌های خود را بدون توجه به هزینه آن بفروشند و گفت: «هیچ وقت برای فروش یک موقعیت وحشتناک دیر نیست». قیمت بیت کوین از آن زمان تاکنون 118 درصد افزایش یافته است و بیت کوین در حال حاضر با قیمت 37390 دلار تغییر می کند.

 

پیش‌بینی‌های کرامرز، همراه با رابطه عشق و نفرت دوباره او با کریپتو، در چند سال گذشته به یک الگوی رفتاری محبوب در سراسر جوامع سرمایه‌گذاری تبدیل شده‌اند و بسیاری به توانایی عجیب او در برقراری تماس‌های نادرست در لحظات کلیدی اشاره می‌کنند.

 

در آگوست 2022، یک معامله گر کریپتو ادعا کرد که اندازه پورتفولیوی خود را صرفاً با معامله در جهت مخالف آنچه کرامر توصیه کرده بود، دو برابر کرده است.

 

دو ماه بعد، در 6 اکتبر، یک صندوق سرمایه‌گذاری برای “ETF معکوس Cramer” – ابزار مالی طراحی شده برای برگرداندن نتایج معاملات “که تقریباً برعکس، قبل از کارمزد و هزینه، نتایج سرمایه‌گذاری‌های توصیه شده توسط شخصیت تلویزیونی جیم کرامر.”

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *