28 اردیبهشت, 1403 | May, 17, 2024
اخبار منتخب سردبیر

رونالدینیو با بیبی دوج کوین شریک می‌شود

  • این همکاری نقطه عطف مهم دیگری برای بیبی دوج کوین  (Baby Doge Coin) است که در ماجراجویی NFT پیشرفت می‌کند.

بیبی دوج کوین از رونالدینیو استقبال کرد

اسطوره فوتبال برزیل، رونالدینیو گائوچو، با بیبی دوج کوین وارد یک شراکت توکن غیرقابل تعویض (NFT) شده است. برنده دو بار جایزه بهترین بازیکن جهان مردان فیفا با Baby Doge برای راه اندازی مجموعه NFT همکاری خواهد کرد.

این فوتبالیست سرشناس در توییتی نوشت:

«خوشحالم که اعلام کنم با Baby Doge برای کمک به حمایت از بزرگترین ارتش در حوزه رمزنگاری با مجموعه NFT همکاری می کنم.»

ماجراجویی Baby Doge NFT ادامه دارد

Baby Doge، مسلماً محبوب‌ترین پروژه میم فعلی در زنجیره BNB است. پس از انتشار، مجموعه NFT رونالدینیو احتمالا حباب هیجان انگیز دیگری را در جامعه ایجاد خواهد کرد. طرفداران بزرگ Baby Doge، شامل بیش از 1.5 میلیون دارنده و 1.2 میلیون دنبال کننده در توییتر، حجم حیاتی را فراهم می کند که به راحتی می تواند ارزش و پذیرش NFT ها را افزایش دهد. همانطور که در پاسخ به توییت رونالدینیو مشاهده می شود، جامعه Baby Doge احساس می‌کند که ثبت نام یک ستاره مشهور ورزشی گامی در مسیر درست در سفر NFT پروژه است و مشتاقانه منتظر رونمایی از NFT های بزرگ فوتبال هستند.

بیبی دوج کوین

Baby Doge Coin “پسر” مورد تحسین نماد میم محبوب، DOGE است. Baby Doge Coin یک سیستم ضد تورمی دارد که به تدریج کمیابی آن را افزایش می‌دهد و نقدینگی آن را افزایش می دهد. تیم پروژه امیدوار است که با تراکنش‌های سریع‌تر و جذابیت بیشتر، از شتاب سکه «پدر» خود استفاده کند.

منبع: BSC NEWS

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *