15 اردیبهشت, 1403 | May, 3, 2024
اخبار منتخب سردبیر

پالیگان از سوپرنت‌ها و بسته کمک هزینه 100 میلیون دلاری رونمایی کرد

پالیگان (Polygon) چارچوب توسعه دهنده جدیدی به نام سوپرنت‌ (Supernet) را معرفی کرده است.

سوپرنت‌ها به شرکت‌هایی که به دنبال ساخت برنامه‌های کاربردی در شبکه‌های بلاک چین خصوصی و عمومی هستند، کمک خواهند کرد. تیم توسعه دهنده این پروزه ادعا می کند که Supernet می‌تواند به پروژه‌ها کمک کند تا میلیون‌ها کاربر فعال روزانه و ده‌ها میلیون تراکنش روزانه را مدیریت کنند.

Sandeep Naliwal یکی از بنیانگذاران Polygon در مورد این راه‌اندازی گفت:

هدف پالیگان آوردن پذیرش انبوه به Web3 است زیرا کلید پذیرش بلاک چین ارائه طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها برای شرکت‌ها است.

تیم پالیگان همچنین 100 میلیون دلار کمک مالی را برای تشویق توسعه در سوپرنت ها اعلام کرده است.

پالیگان تنها شبکه‌ای نیست که برای ارائه بلاک چین‌های اختصاصی برای برنامه‌های غیرمتمرکز اقداماتی انجام می‌دهد. آوالانچ (Avalanche) اخیراً زیرشبکه زنجیره‌ای DFK خود را راه‌اندازی کرده است تا میزبان بازی برای کسب درآمد DeFi Kingdoms باشد. مانند سوپرنت‌ها، زیرشبکه‌های آوالانچ امنیت بلاک چین اصلی خود را به اشتراک می‌گذارند در حالی که تراکنش‌های خاص برنامه را تقسیم می‌کنند تا به طور جداگانه اعتبار سنجی شوند. این باعث کاهش تراکم در شبکه اصلی، افزایش مقیاس پذیری و پایین نگه داشتن هزینه های تراکنش می‌شود.

مانند آوالانچ، پالیگان نیز امیدوار است بازی‌ها و برنامه‌های بلاک چینی را جذب کند که نیاز به توان عملیاتی بالایی دارند. با توجه به اینکه در گذشته با مشکلات تراکم مواجه بود، Supernets می‌تواند پیشرفت‌های مقیاس‌پذیری حیاتی را که برای پذیرش انبوه نیاز دارد، به همراه داشته باشد

منبع: Crypto Briefing

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *