21 اردیبهشت, 1403 | May, 10, 2024
آلتکوین اخبار منتخب سردبیر

تجزیه و تحلیل قیمت Polkadot ،MATIC و Filecoin در 3 اردیهشت

بیت کوین و بسیاری از بازار آلتکوین‌ها در روز گذشته با فشار نزولی مواجه شدند. پولکادات یک الگوی نزولی تشکیل داده بود و در سطح مقاومت با طرد مواجه شد. پالیگان (MATIC) به زیر سطح 1.4 دلار سقوط کرد و می‌تواند به سمت پایین‌ترین محدوده خود در 1.3 دلار کاهش یابد. Filecoin نیز چشم انداز نزولی داشت.

پولکادات (DOT)

DOT/USDT

پولکادات در هفته گذشته یک الگوی کنج افزایشی را تشکیل داد، در حالی که در همان زمان به سمت سطح مقاومت 19.4 دلار صعود کرد. یک حمله کوتاه به بالای 19.5 دلار انجام داد اما به سرعت رد شد و به سمت 18 دلار پایین آمد.

RSI به زیر سطح خنثی 50 سقوط کرد و حرکت نزولی را نشان داد. سطوح اصلاحی فیبوناچی، همراه با منطقه تقاضا، 18 دلار را به عنوان یک منطقه حمایت قوی برجسته می کند. با این حال، OBV اشاره کرد که حجم فروش غالب بوده و احتمال کاهش بیشتر وجود دارد.

پالیگان (MATIC)

MATIC/USDT

محدوده قابل مشاهده نمایه حجم، اوج و کف قیمتی ناحیه ارزش در دو هفته گذشته را در 1.37 دلار و 1.46 دلار نشان داد. نقطه کنترل 1.41 دلار بود و در زمان نگارش قیمت کمتر از ناحیه ارزش (Value Area Lows) بود .

با بررسی روند قیمتی دو هفته گذشته می‌توان دریافت که MATIC محدوده کوتاه مدت دیگری (زرد) بین 1.31 تا 1.48 دلار را تشکیل داده است. نقطه میانی این محدوده در 1.4 دلار به خرس‌ها واگذار شده‌است و Awesome Oscillator حرکت نزولی قوی نشان داد. بنابراین، MATIC به احتمال زیاد بار دیگر به سمت پایین‌ترین حد در 1.3 دلار پیش برود.

فایل کوین (FIL)

FIL/USDT

RSI برای FIL در نمودار ساعتی 50 خنثی را به عنوان مقاومت آزمایش کرد و نتوانست از گذشته عبور کند. بنابراین، بر اساس RSI، حرکت خنثی بود. CVD نشان داد که فشار فروش در چند روز گذشته وجود داشته است.

در عین حال، قیمت مجموعه‌ای از اوج‌های پایین‌تر و همچنین پایین‌ترین قیمت‌ها را تشکیل داده‌است. این به عملکرد قیمت از نوع فشاری اشاره کرد. اگر FIL بتواند از ناحیه مقاومت 19.6 دلاری عبور کند، انتظار می‌رود فشرده‌سازی و حرکت نهایی به سمت بالا ادامه یابد. از سوی دیگر، سقوط به زیر منطقه 18 تا 18.3 دلاری می‌تواند امیدهای صعودی را کاهش دهد و امیدهای نزولی را برای چند روز آینده تقویت کند.

منبع: ambcrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *