21 اردیبهشت, 1403 | May, 10, 2024
آلتکوین اخبار منتخب سردبیر

آیا کاردانو دوباره یک رالی جدید را آغاز خواهد کرد؟

کاردانو طی هفته‌ها، رویاهای سرمایه‌گذاران را به طور یکسان برانگیخت و از بین برد. این سکه در چند هفته پیش تقریباً 55 درصد افزایش یافت و اکنون به جایی که دو ماه پیش بود بازگشته است. با این حال، اکنون نشانه‌هایی از تغییر به نفع این آلتکوین وجود دارد.

کاردانو دوباره رالی را آغاز می‌کند؟

به گفته Santiment، کاردانو در حال حاضر در آن نقطه از جایی است که در طول تاریخ تنها شاهد افزایش قیمت بوده است. این امر با این واقعیت تأیید می‌شود که وقتی بازه 30 روزه MVRV در روز نزدیک به 29٪ بود، قیمت‌ها نیز به اوج خود رسیدند و به محض سقوط، ADA را با خود پایین آورد.

اکنون که MVRV در منفی 15 درصد است، قیمت و اندیکاتور هر دو به کف رسیده‌اند. از اینجا به بعد، احتمال یک افزایش وجود دارد. این یک رویداد مهم است زیرا کاردانو هفت ماه است که رکورد جدیدی را ثبت نکرده است.

نسبت MVRV کاردانو

رالی‌های گذشته کاردانو

سکه در طول رالی بازار گسترده‌تر در ماه اکتبر عملکرد وحشتناکی داشت، در طول رالی ژانویه عملکردی مشابه داشت، و تنها در رالی اواسط مارس تا آوریل با افزایش تقریباً 55 درصدی، سود قابل توجهی داشت.

با این حال، 27٪ از آن سود در طول دو هفته گذشته باطل شده‌است. حتی اگر افزایش بالقوه ممکن است به ADA در دستیابی به بالاترین رکورد جدید با افزایش 258.28 درصدی کمک نکند اما مطمئناً به بسته‌شدن سکه به بالای 1.214 دلار کمک خواهد کرد، مقاومتی که تقریباً در دو ماه اخیر شکسته نشده است.

فعالیت قیمت کاردانو

اگرچه یک ATH جدید برای سرمایه‌گذارانی که مدتی است منتظر آن بوده‌اند، لحظه‌ای واقعاً رویایی خواهد بود. به خصوص برای 204.79 هزار آدرس که فقط در ماه سپتامبر، زمانی که آلتکوین با قیمت 2.961 دلار معامله می‌شد، ADA خود را خریداری کردند.

سرمایه‌گذاران کاردانو در اوج‌ها و کف‌ها

اما از آنجایی که ممکن است در حال حاضر این اتفاق نیفتد، می‌تواند برخی از 84 درصد دیگر دارندگان ADA را که ناامید شده‌اند از زیان‌های متعاقب نجات پیدا کنند. در مورد این اتفاق اطمینان وجود دارد زیرا بخش قابل توجهی از حجم خرید‌شده توسط دارندگان ADA در حدود مقاومت فوق الذکر 1.214 دلار بوده است.

سرمایه‌گذاران کاردانو در زیان

در مجموع، سرمایه‌گذاران نزدیک به 26.18 میلیارد ADA به ارزش 23.5 میلیارد دلار با قیمت‌های متفاوت زیر 1.214 دلار خریداری کردند. اگر آلتکوین این بهبود را انجام دهد، 26 میلیارد ADA بازخرید خواهد شد و این انگیزه بزرگی برای سرمایه‌گذاران خواهد بود.

 

عرضه کاردانو منتظر تبدیل شدن به سود است

منبع: ambcrypto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *