10 اردیبهشت, 1403 | April, 29, 2024
آلتکوین اخبار اخبار فوری فاندامنتال مقالات منتخب سردبیر

قیمت بیت کوین به 66 هزار دلار افزایش می یابد زیرا بلک راک بانک های ایالات متحده را به ETF بیت کوین اضافه می کند.

در حالی که بانک‌های ایالات متحده از جمله گلدمن ساکس به‌عنوان «شرکت‌کنندگان مجاز» BlackRock ETF معرفی می‌شوند، بیت‌کوین بار دیگر در منطقه کلیدی 69000 دلاری راه‌اندازی می‌کند.

 

در حالی که بانک‌های ایالات متحده از جمله گلدمن ساکس به‌عنوان «شرکت‌کنندگان مجاز» BlackRock ETF می‌شوند، بیت‌کوین بار دیگر در منطقه کلیدی 69000 دلاری راه‌اندازی می‌کند.

 

 

بیت کوین احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش می دهد

 

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که پشتیبانی مجدد از قیمت بیت‌کوین باعث شد تا بیت کوین/دلار آمریکا پس از باز شدن وال استریت به 68630 دلار برسد. به نظر می رسد بیت کوین که در حال حاضر 68000 دلار است، همزمان با اخباری مبنی بر اینکه بزرگترین مدیر دارایی جهان، بلک راک، بانک های بزرگ ایالات متحده را به عنوان شرکت کنندگان در صندوق معامله شده در بورس بیت کوین (ETF) خود اضافه کرده است، افزایش یافته است. نام‌هایی که در پرونده‌ای که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است شامل گلدمن ساکس، سیتادل، یو بی‌اس و سیتی‌گروپ می‌شود.

 

اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ اینتلیجنس، در بخشی از پاسخ خود در X نوشت: «برداشت: شرکت‌های بزرگ اکنون می‌خواهند اقدامی انجام دهند و/یا اکنون ارتباط عمومی با این موضوع خوب است.» بالچوناس پیشنهاد کرد که این تحولات «احتمالاً نتیجه جریان/موفقیت کلان ETFها بوده است».

 

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، نه محصول تازه وارد تا 4 آوریل بیش از 500000 بیت کوین بین خود داشتند، بدون احتساب دارایی های ETF جدید تحت پوشش، Grayscale Bitcoin Trust. روایت BlackRock برای محافظت از قیمت بیت کوین در برابر آخرین سیگنال های تورم ایالات متحده عمل کرد.

 

این داده‌ها به شکل داده‌های شغلی بالاتر از حد انتظار بود که نشان می‌دهد فدرال رزرو فضای بیشتری برای نگه داشتن نرخ‌های بهره برای مدت طولانی‌تری دارد. آخرین داده‌های FedWatch Tool گروه CME نشان می‌دهد که احتمال کاهش نرخ بهره در سال 2024 تا پایان سال بیشتر به عقب رانده می‌شود. احتمال کاهش ماه ژوئن در زمان نگارش این مقاله کمی بیش از 50 درصد بود که نسبت به اوایل هفته 10 درصد کاهش داشت.

 

 

 

اگر قیمت بیت کوین به 69000 دلار برسد، “همه شرط ها خاموش هستند”.

 

معامله‌گر محبوب Daan Crypto Trades با تجزیه و تحلیل تنظیمات بازار، به نقدینگی سمت فروش اشاره کرد که در فضای باز گرفته شده است.

 

داده های بیشتر از منبع نظارتی CoinGlass نشان داد که فروشندگان قابل توجهی بیش از 69000 دلار صف کشیده اند – هنوز نقطه کانونی قیمت فعلی است.

 

تاجر همکار Jelle در بخشی از تجزیه و تحلیل X خود ادامه داد: «69000 دلار را بشکنید و همه شرط‌بندی‌ها متوقف می‌شوند.

جل خاطرنشان کرد که بیت کوین/دلار آمریکا موفق به ایجاد یک پایین ترین سطح در بازه های زمانی ساعتی شده است و به طور بالقوه جفت را برای ادامه صعودی تنظیم می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *