31 اردیبهشت, 1403 | May, 20, 2024
اخبار

AFL قرارداد 25 میلیون دلاری با Crypto.com منعقد می کند

لیگ فوتبال استرالیا (AFL) قرارداد 25 میلیون دلاری را با Crypto.com منعقد می‌کند. Crypto.com جدا از اینکه اولین اسپانسرشیپ کریپتویی ورزشی در استرالیا است، اولین مورد برای ورزش زنان نیز خواهد بود. ارزش این قرارداد طی پنج سال آینده نزدیک به 25 میلیون دلار است که افزایش قابل توجهی نسبت به قرارداد حامی مالی 18.5 میلیون دلاری AFL با تویوتا دارد.

Crypto.com یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور است که کیف پول های دیجیتال و کارت های نقدی با پشتوانه رمزنگاری را ارائه می دهد.

این اولین باری است که Crypto.com از یک تیم ورزشی استرالیایی حمایت مالی می کند. همچنین اولین باری خواهد بود که Crypto.com اسپانسر یک رقابت ورزشی نخبگان زنان در سرتاسر جهان خواهد بود. این نقطه عطفی است که کایلی راجرز، مدیر کل اجرایی مشتری و بازرگانی AFL، گفت که او “مفتخر” است که بخشی از آن است.

کارل موهان، مدیر کل آسیا و اقیانوسیه Crypto.com بیان کرد که تعداد نسبتاً بالایی از زنان استرالیایی علاقمند به کریپتو جذب این شرکت شده‌اند.
او گفت:

«آخرین تحقیقات راجع به مشتریان ما در استرالیا نشان داد که بیش از نیمی (53 درصد) از سرمایه‌گذاران کریپتو زن بودند.
بسیار دلگرم‌کننده است که می‌بینیم استرالیایی‌ها از همه اقشار، صرف نظر از جنسیت یا پیشینه، بسیار مشتاق هستند که ارزهای دیجیتال را بپذیرند. ما از اینکه پلتفرم مورد استفاده آنها باشیم هیجان‌زده هستیم.»

در ماه اوت، CNBC نظرسنجی را منتشر کرد که نشان داد زنان هنوز کمتر از نیمی از مردان در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، به طوری که 16 درصد از مردان در مقابل 7 درصد از زنان، سرمایه‌گذاری می کنند.
Crypto.com در ماه‌های گذشته تعدادی قرارداد با نام تجاری ورزشی جمع آوری کرد که مجموعاً بیش از 1.5 میلیارد دلار است. در اواسط نوامبر، این شرکت ارز دیجیتال قراردادی 700 میلیون دلاری برای تغییر نام مرکز استیپلز در لس آنجلس به Crypto.com Arena برای 20 سال آینده منعقد کرد.
همچنین در اواخر ژوئن یک قرارداد حمایت مالی 100 میلیون دلاری با فرمول 1 و یک قرارداد حمایت مالی 175 میلیون دلاری با UFC در ماه جولای امضا کرد.

منبع

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *